کد خبر: ۲۸۷۳۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۸ دی ۱۳۹۳
معاون ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش گفت: تيم ملي فوتبال در 2 بازي گذشته خوب بود. اميدواريم فردا مقابل امارات نتيجه خوبي بگيرد و به عنوان سرگروه صعود کند.

به گزارش پایگاه 598، و به نقل از تسنیم، نصرالله سجادی در حاشیه مجمع انتخابی فدراسیون اسکی اظهار داشت: با وجود فضای بیرونی انتخابات برگزار شد و خوشحالیم که رئیس فدراسیون مشخص شد. جامعه اسکی باید کمک تا این ورزش توسعه پیدا کند.

وی در خصوص تعداد زیاد کاندیداهای انتخابات این فدراسیون گفت: در انتخابات فدراسیون‌ها، کاندیدهای زیادی شرکت می‌کنند و فضایی وجود دارد که همه می‌توانند شرکت کنند و این با این موضوع که گفته می‌شود نامزدی از قبل تعیین شده مغایرت دارد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص دستگیری برخی افراد در وزارت ورزش نیز خاطرنشان کرد: اجازه دهید نهادهای مسئول نام این افراد را اعلام کنند و من اجازه این کار را ندارم. هم وزارت ورزش و هم دولت عزم خود را جزم کرده‌اند تا با فساد مبارزه کنند و شعار ورزش پاک محقق شود.

وی در خصوص نحوه تحقیقات در این زمینه گفت: این تحقیقات از سوی نهادهای ذیربط انجام شده است.

سجادی در پاسخ به سوال درباره عملکرد تیم ملی هندبال در جام جهانی گفت: با توجه به اینکه اولین حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی بود، این تیم در 2 بازی گذشته خوب ظاهر شد و هر چند هندبال آسیا با سطح جهانی فاصله دارد اما بچه‌ها خوب بودند و امیدوارم تجربه خوبی کسب کنند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص برگزاری همایش بازاریابی ورزش عنوان کرد: با توجه به لزوم حمایت از حامیان مالی، 9 اسفند در تهران یک هم‌اندیشی یک روزه را با حضور مدیران ورزشی، مدیران باشگاه‌ها و بخش‌های اقتصادی برگزار می‌کنیم که شامل 4 کارگاه خواهد بود.

سجادی در خصوص مراسم تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی گفت: اول بهمن ورزشکاران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی به همراه مدیران ورزشی، فدراسیون‌ها، مربیان و اعضای هیئت رئیسه و همچنین قهرمانان کشتی در مسابقات جهانی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند و سپس تلاش می‌کنیم در دهه فجر نیز مراسمی با حضور رئیس جمهور برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون گلف قرار است به انجمن تبدیل شود، تصریح کرد: اگر قرار بود این فدراسیون انجمن شود که برایش انتخابات برگزار نمی‌کردیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها نیز اظهار داشت: تیم ملی فوتبال در 2 بازی گذشته خوب بود. امیدواریم فردا مقابل امارات نتیجه خوبی بگیرد و به عنوان سرگروه صعود کند.

وی در پاسخ به سوال دیگر در مورد سفر وزیر ورزش و یا خودش به استرالیا گفت: بنده قطعا به استرالیا نمی‌روم و در مورد سفر وزیر نیز اطلاعی ندارم و باید از خودش بپرسید.

سجادی در خصوص اساسنامه مشترک فدراسیون ها عنوان کرد: کارگروهی با 11 عضو این کار را شروع کرده و دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها جلسه داریم و امیدواریم هر چه زودتر کار را جلو ببریم.

سجادی در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال نیز شامل این تغییرات می‌شود یا نه گفت: این موضوع شامل فدراسیون فوتبال نمی‌شود چون اساسنامه این فدراسیون را فیفا تایید کرده است، البته اساس‌نامه فدراسیون‌ها نیاز به بازنگری دارد چون ساخته و پرداخته ذهن انسان است.

وی در خصوص فدراسیون تیراندازی با کمان و قایقرانی و دوچرخه سواری نیز گفت: فعلا در حال بررسی هستیم و نهایی نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها