کد خبر: ۲۸۷۷۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۲۹ دی ۱۳۹۳
مسعود مرادي ناظر داوري معتقد است که گل ايران به امارات ثمره جاي گيري خوب کمک داور ژاپني بود که با صحيح دانستن گل، کار خوب بچه هاي ايران را تکميل کرد.
به گزارش "ورزش سه" مرادی گفت: آقای فغانی و تیم داوری ایران هم به همراه تیم فوتبال در آسیا در هر سه بازی فوق العاده ظاهر شد. البته اشتباهات که داوری غیر قابل انکار است. اما اشتباه تاثیر گذاری از داوران مان ندیدیم. یعنی در کنار افتخار تیم ملی داوری ایران هم مقتدرانه در آۀسیا ظاهر شد . امیدوارم که با این روند مثبت نگاهها نسبت به تیم داوری ما عوض شود و جایگاه بهتری پیدا کند.

او ادامه داد، داور ژاپنی ساکو دومین داور خوب ژاپن بعد از ایشمو است که در این بازیها غایب است. من چندین بار ناظر داوری های ساکو بودم او قضاوتهای بسیار پخته ای داشته. من فکر می کنم در دیدار ایران و امارات ما شاهد اوج کار او و تیمش بودیم که به درستی در دقایق پایانی گل را آفساید نگرفت. این مساله هم به جای گیری صحیح کمک داور مربوط می شود.

وی افزود: در نیمه اول توپی که آزمون زد به دست بازیکن اماراتی برخورد کرد، پنالتی نبود. با توجه به فاصله کمی که بازیکنان داشتند. اگر هم هند شده باشد در حقیقت چون توب به دست برخورد کرده است، پنالتی نبود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها