کد خبر: ۲۸۷۹۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۳۰ دی ۱۳۹۳
وزير ارتباطات حدود يک ماه پيش مجوز لفظي افزايش تعرفه‌هاي تلفن ثابت براي مشترکان شهرهاي بزرگ را صادر و مخابرات نيز با اين اعلام موافقت کار بررسي تعرفه‌هاي پيشنهادي را شروع کرد.
به گزارش پایگاه 598، داوود زارعيان در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات و ارتباطات خبرگزاري تسنيم، درباره احتمال افزايش تعرفه‌هاي تلفن ثابت که مورد نظر وزارتخانه و شخص وزير ارتباطات است و اقداماتي که توسط مخابرات در اين زمينه انجام شده است، اظهار کرد: قطعا در اين راستا درخواست و پيشنهاداتي را داريم و تعرفه‌هاي تلفن ثابت علاوه بر پوشش هزينه‌هاي اجراي طرح ملي همکدسازي بايد متناسب با تورم هم باشد.
وي عنوان کرد: چند سالي مي‌شود که تعرفه‌هاي اين بخش تغييري نداشته و اکنون که مجوز افزايش نرخ‌ها صادر شده، مخابرات در حال تدوين پيشنهاداتش در اين راستا است.
سخنگوي مخابرات ايران درباره برآيند همفکري‌هاي اين شرکت بر سر افزايش تعرفه‌هاي تلفن ثابت نيز عنوان کرد: همچنان در حال بررسي پيشنهادات هستيم و به نتيجه نهايي نرسيده‌ايم که بتوان گفت نرخ‌ها تا چه ميزان افزايش مي‌يابد.
زارعيان خاطر نشان کرد: افزايش تعرفه‌هاي تلفن ثابت قطعا پيرامون همان صحبت‌هاي وزير ارتباطات خواهد بود و با نهايي شدن نرخ‌هاي پيشنهادي، درخواست افزايش تعرفه را براي سازمان تنظيم مقررات جهت طرح در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات ارسال خواهيم کرد.
وزير ارتباطات پيش از اين مجوز افزايش تعرفه‌ها را به شکل شفاهي صادر کرده بود؛ به گزارش تسنيـم واعظي در جشن همکدسازي و در راستاي جبران هزينه‌هاي مخابرات از محل همکدسازي تلفن‌هاي ثابت اظهار کرد: بايد طرحي ارائه شود تا با افزايش تعرفه‌ شهرهاي بزرگ، هزينه‌هاي اين شرکت جبران شود.
وي در ارتباط با جبران هزينه‌هاي مخابرات از محل اجراي اين طرح ملي گفت: با اجري اين طرح هزينه کسانيکه در شهرهاي استاني حضور دارند کاهش مي‌يابد اما مخابرات هزينه‌کردهايي در اين بخش داشته که با افزايش 10 تا 20 درصدي تعرفه ثابت در شهرهاي بزرگ، مي‌توان آن را جبران کرد.
او ابراز کرد: در راستاي جبران هزينه‌هاي مخابرات بايد طرحي ارائه شود تا درآمدهاي اين شرکت از شهرهاي بزرگ جبران شود زيرا کسانيکه در شهرهاي بزرگ هستند اگر با 10 تا 20 درصد افزايش تعرفه مواجه شوند چندان نگراني و آسيبي شامل حال آنها نمي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۳
۰
۰
بگو از قزوین برات سنگ پا بیارن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها