کد خبر: ۲۸۷۹۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۳۰ دی ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ/ مديرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:بهتر است همان هوادار ساده استقلال باقي بمانم و ديگر کار اجرايي نکنم.علي فتح الله زاده که ترجيح داده بود طي هفته هاي اخير سکوت اختيار کند،درباره مسائل مختلف، پاسخگوي خبرنگار کاپ بود.
درباره قيمت 290 ميلياردي که روي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس قيمت گذاشته شده، چه نظري داريد؟
من پيش از اين هشدار دادم که اشتباه وحشتناکي در اين رابطه صورت گرفته و دو برنده اشتقلال و پرسپوليس در حال فروش است. در حالي که AFC اين دو باشگاه را شرکت مي داند و آن ها تنها شرکت را مي شناسند نه برند را.
واضح تر مي گوييد؟
ببينيد،برند هماني است که اميررضا خادم در فصل گذشته آن را به فروش رساند.البته از نظر من، رقم 150 ميليارد براي فروش اين دو باشگاه مبلغ مناسبي است.
آيا قصد خريد استقلال را نداريد؟
هرگز. من براي خريد استقلال پيش قدم نمي شوم. اما براي کسي که آن را خريداري مي کند، آرزوي موفقيت دارم.اگر کمکي هم از دستم برآيد کوتاهي نخواهم کرد.
چرا به عنوان کسي که سال ها در فضاي فوتبال بوده و در چند مقطع مديرعامل استقلال بوديد، قصد خريد سهام باشگاه را نداريد؟
متاسفانه فضاي ورزش و فوتبال ما جالب نيست و يک عده فضاي آن را آلوده مي کنند. کار به جايي رسيده که گاهي اوقات وقتي فوتبال را تماشا مي کنيم زجر مي کشيم.بنابراين ترجيح مي دهم به اين بحث ورود نکنم.بهتر است همان هوادار ساده استقلال باقي بمانم و ديگر کار اجرايي نکنم.
در فصل نقل و انتقالات بحث پيوستن محسن مسلمان به جمع آبي پوشان خيلي مطرح بود.اگر شما مديرعامل استقلال بوديد مسلمان را جذب مي کرديد؟
ابتدا بايد از مسلمان تشکر کنم که تلاش فراواني کرد به استقلال بيايد.او نشان داد يک استقلالي است و در حقيقت اين تيم را دوست داشت اما اگر من مديرعامل بودم بازيکنان بزرگ را جذب مي کردم زيرا استقلال و پرسپوليس بايد بزرگان و ستاره ها را به خدمت گيرند.
البته سوء تفاهم نشود محسن هم بازيکن بزرگي است.فکر مي کنم افشارزاده هم تلاش فراواني کرد تا مسلمان را جذب کند اما متاسفانه دست باشگاه بسته بود.
خبر داريد طي هفته هاي گذشته رابطه ميان منصور پورحيدري و امير قلعه نويي با کدورت همراه شده است.حتي برخي مي گويند آنها با هم قهرند.
اين ها مسايل درون خانوادگي است و بهتر است غيراستقلالي ها به آن ورود نکنند.البته کلا فکر نمي کنم مشکل خاصي باشد. اين دو با هم رفيق بوده و هستند و قطعا مساله خاصي نيست.
دلتان براي غلامحسين مظلومي تنگ نشده؟
غلامحسين خان خيلي زود از جمع ما رفت و تا سال هاي سال نمي توان جايش را پر کرد.عصرها که در دفتر نشسته ام فيلم هاي او را نگاه مي کنم و به ياد روزهايي که رفته است غبطه مي خورم. مظلومي واقعا مظلوم بود. خداوند او را رحمت کند.
اکبرکارگرجم پيشکسوت سال هاي دور استقلال اخيرا در گفت و گويي دلخوري هايي از مديران فوتبال ايران داشت.با او صحبتي نداشته ايد؟
کارگرجم از بزرگان فوتبال ايران و باشگاه استقلال است. چند روز قبل خدمت او بودم و هر کاري از دستم برآيد برايش انجام خواهم داد.خدا سايه کارگرجم ها را از سر اين فوتبال کم نکند.
رودريگو توزي در زمان مديريت شما از استقلال رفت و باشگاه اکنون براي پرداخت طلب او بايد مبلغ بالايي پرداخت کند.
بحث طلب اين بازيکن بايد در فدراسيون فوتبال پيگيري مي شد. من در آخرين روز مديريت در استقلال به AFC نامه نوشتم و بعد از آن ديگر خبر ندارم چه شد.
به هر حال وضعيت اين بازيکن کم کم براي استقلال مشکل ساز مي شود.
واضح بگويم توزي حق نداشت به دليل عدم پرداخت مطالباتش از ايران برود بلکه تنها مي توانست در تمرينات حاضر نشود. اگر مي دانستيم مي خواهد از ايران برود، نامش را از ليست خارج مي کرديم.
آيا پيگيري هايي که انجام داديد را به مسولان باشگاه منتقل کرديد؟
من در اين باره در جلسه اي که با مسولان باشگاه داشتم توضيحاتم را ارائه کردم و از دوستانم خواستم تمام موضوع را به من بسپارند تا پيگيري کنم. منتها باشگاه در پاسخ گفت که خودشان قضيه را پيگيري خواهند کرد و من هم از اين بحث کنار کشيدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها