کد خبر: ۲۸۸۱۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۳۰ دی ۱۳۹۳
یک کارگر 42 ساله تبعه کشور افغانستان شامگاه روز دوشنبه براثر سقوط از ارتفاع در حین انجام کار ساختمانی در بلوار شهید اندرزگو تهران جان خود را از دست داد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام این خبر  افزود: این کارگر حین انجام کار در طبقه دوازدهم یک ساختمان درحال احداث در بلوار شهید اندرزگو منطقه کامرانیه، به دلیل نامعلومی به درون چاهک آسانسور سقوط کرد.

 

'جلال ملکی' افزود: وقوع این حادثه حدود ساعت 18 دیروز(دوشنبه) به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام و بلافاصله گروه نجات ایستگاه چهار به محل حادثه اعزام شد.

 

وی اظهار کرد: این کارگر هنگام کار در طبقه 12 ساختمان به درون چاهک آسانسور سقوط و با کابین داخل آن در طبقه اول برخورد کرد.

به گفته وی، ماموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه و خارج کردن مصدوم از درون چاهک آسانسور وی را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متاسفانه نامبرده به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

 

وی افزود: علت بروز حادثه و سقوط کارگر به درون چاهک آسانسور توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درحال بررسی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها