کد خبر: ۲۸۸۲۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: «من 1.5 میلیارد تومان، پول 3 بازیکن قبل از دوره مدیریت خودم را دادم و جیکم هم درنیامد.»

به گزارش پایگاه 598، علی فتح الله زاده در خصوص بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا اظهار داشت: «شاید بتوان گفت تیم ملی، خیلی تکنیکی و زیبا بازی نمی‌کند اما خیلی خوب نتیجه می‌گیرد. باید این را مدنظر داشت که تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها، بازی‌های تدارکاتی کافی نداشت اما ما از 3 بازی، 9 امتیاز گرفتیم و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شدیم که از این بهتر نمی‌شود.»

 

وی افزود: «ما در حالی صدرنشین شدیم که قطر و عربستان و بحرین حذف شدند و من این موفقیت را به اهالی فوتبال و علی کفاشیان تبریک می‌گویم.»

 

فتح الله زاده در ادامه با اشاره به نقش کی روش گفت: «احساس من این است که با تلاش بازیکنان و ترفندهای کروش می‌توانیم به فینال جام ملت‌ها صعود کنیم. ما تا به حال کمتر تیم ملی داشته‌ایم که بازیکنانش این قدر با سرمربی خود متحد و صمیمی باشند. ضمن این‌که حضور هواداران پرتعداد در استرالیا هم غنیمت است و فضای ورزشگاه آزادی را برای تیم ملی پدید می‌آورد.»

 

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره عملکرد متفاوت ملی پوشان در استقلال گفت: «این که قلعه نویی می‌گوید ملی‌پوشان در لیگ برتر خوب بازی نکرده‌اند، یک سویه نیست و دلایل متعدد دارد. ملی‌پوشان استقلال در لیگ نشان دادند خیلی خوب نیستند و روی اوج نبودند اما در تیم ملی خیلی خوب کار می‌کنند و دلیلش می‌تواند مسائل روحی و روانی باشد. وقتی در یک باشگاه بی‌پولی به وجود بیاید، بازیکنان دچار اضطراب و استرس می‌شوند و کارآیی‌شان پایین می‌آید و در این شرایط حداقل انتظار دارند با آنها رفتار خوبی شود. وقتی در تیمی همدلی و رفاقت باشد، بازیکنان بهتر کار می‌کنند.»

 

فتح الله زاده همچنین گفت: «طی چند روز گذشته، صحبت‌هایی میان برخی استقلالی‌ها در رسانه‌ها پیش آمد از جمله قلعه‌نویی و پورحیدری. به نظر من همه افراد استقلالی باید دست به دست هم بدهند و متحد باشند تا چنددستگی‌ کنار برود زیرا استقلال می‌تواند در این فصل قهرمان شود و حیف است اختلاف وجود داشته باشد.»

 

وی ادامه داد: «مگر اشکالی دارد باشگاه استقلال، بدهی بازیکنانش را بپردازد؟ مگر وقتی یک بازیکن شکایت می‌کند و مسئولان باشگاه برای دفاع می‌روند و محکوم می‌شوند، نباید پول او را بدهند؟ خود من پول 3 بازیکن قبل از خودم را دادم، حالا هم وظیفه مدیران باشگاه است که بدهی بازیکنان را بدهند. من 1.5 میلیارد تومان، پول 3 بازیکن قبل از دوره مدیریت خودم را دادم و جیکم هم درنیامد.»

 

فتح الله زاده تاکید کرد: «فرافکنی جواب نمی‌دهد و دوستان بهتر است بدانند وقتی قراردادی امضا می‌شود، با باشگاه امضا می‌شود نه با شخص. ضمن این‌که ما زمان خودمان به فدراسیون نامه دادیم و فدراسیون هم توزی را محکوم کرد اما دوستان پیگیری نکردند و محکوم شدند. من هم همین کار را کردم زیرا می‌فهمیدم باشگاه استقلال متعهد شده نه یک فرد.»

 

وی درباره واگذاری باشگاه استقلال هم گفت: «اگر قرار به واگذاری استقلال باشد که امسال واگذار نمی‌شود، ‌اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل باید تا پایان فصل بمانند تا نتایج و حساب‌ها و همه چیز تمام شود و یک تیم جدید، تحویل نفرات جدید شود.»

 

فتح الله زاده در پایان گفت: «ما باید تابع قانون باشیم و به آن احترام بگذاریم. وقتی فدراسیون فوتبال مجمع دارد، باید کارهایشان از طریق مجمع انجام شود و نه فقط وزارت ورزش، بلکه هیچ وزارتخانه‌ای در هیچ فدراسیونی دخالت نکند. اگر قانونی داریم که بد هم هست، باید به آن احترام گذاشت.»

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها