کد خبر: ۲۸۹۱۲۸
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
سفير ايران در قطر با برگزاري ضيافت ناهار از ملي‌پوشان هندبال تمجيد کرد و به اظهار نظر در مورد پولادي و مشکل سربازيش پرداخت.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی هندبال ایران که با 5 شکست،‌ مرحله گروهی جام جهانی هندبال در قطر را به پایان بردند، ظهر امروز (شنبه) در ضیافت نهاری به میزبانی سفارت ایران در دوحه شرکت کردند.

محمدجواد آسایش سفیر ایران در قطر در ابتدای این دیدار اظهار داشت: از زمانی که قرار بود تیم ملی هندبال برای شرکت در جام جهانی به قطر بیاید، اقدامات و هماهنگی‌های زیادی انجام دادیم از جمله اینکه اجازه ندادیم فردی که مورد تأیید ما نیست در مراسم افتتاحیه، کنار پرچم ایران بایستد. این نخستین حضور ایران در میادین جهانی بود و ما این آمادگی را داریم تا در آینده هر کاری برای افزایش مناسبات ورزشی ایران و قطر انجام دهیم. هندبال در آینده پیشرفت زیادی خواهد کرد.

در ادامه این میهمانی، داود توکلی، نایب رئیس فدراسیون هندبال،‌ گزارشی از عملکرد تیم ملی در جام جام جهانی هندبال ارائه و هدایایی از جمله یک پیراهن امضا شده تیم ملی توسط ملی‌پوشان هندبال را به سفیر اهدا کرد.

محمدجواد آسایش گفت: ایران و قطر در زمینه‌های مختلفی همکاری دارند که این همکاری‌ها می‌تواند در رشته‌های مختلفی مثل فوتبال و هندبال توسعه پیدا کند. زمینه همکاری 2 کشور مهیا است و ما با فدراسیون‌های ورزشی قطر، ارتباط خوبی داریم. اگر بازیکنان ایران بتوانند برای ادامه ورزش حرفه‌ای خود به قطر بیایند هم برای آنها و هم برای قطر مفید است.

سفیر ایران در قطر ادامه داد: اولین حضور تیم ملی هندبال در جام جهانی با وجودی که در گروه سختی قرار داشتند، خوب بود و بازیکنان، تلاش زیادی انجام دادند. امیدوارم این بازی‌ها،‌ تجربه باارزشی برای آینده این بازیکنان باشد.

آسایش در مورد اینکه چرا در مورد حل مشکل سربازی مهرداد پولادی، مدافع هافبک تیم ملی کاری انجام نداده، گفت: من از این موضوع اطلاعی نداشتم و او با ما تماسی نگرفت. بیماری که می‌خواهد درمان شود باید به پزشک مراجعه کند ولی او اصلاً سراغ سفارت ایران نیامد. متأسفانه ورزشکاران تلاش می‌کنند بدون دخالت سفارت ایران کارهای خود را پیش ببرند و تا به مشکلی بر نخورند به ما مراجعه نمی‌کنند در حالی که ما هر زمان، هر کاری بتوانیم برای آنها انجام می‌دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها