کد خبر: ۲۸۹۱۴۹
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
تمرين امروز بعدازظهر پرسپوليس در حالي از ساعت 15 آغاز شد که حميد درخشان و حسين عبدي با 20 دقيقه تاخير در درفشي‌فر حاضر شد.
به گزارش خبرنگار "ورزش سه" تمرین پرسپولیس امروز در حالی از ساعت 15 آغاز شد که دو بازیکن خارجی مورد نظر این تیم بعد از 30 دقیقه دویدن به دور زمین، برای انجام تست چربی و کلسترول محل تمرین را ترک کردند.

حاشیه های تمرین امروز پرسپولیس به شرح زیر بود:

* در حالی که حمید درخشان و حسین عبدی با توجه به جلسه با طاهری با 20 دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شده بودند، بازیکنان زیرنظر امامی‌فر و مومنی استارت زدند.

* محمد نوری کاپیتان پرسپولیسی ها که به دلیل سرماخوردگی در آخرین تمرین تیم حاضر نبود، امروز پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

* بازیکنان زیرنظر مومنی و امامی‌فر به گرم کردن بدن خود پرداختند و در ادامه با آیتم آقاوسط کار خود را ادامه دادند که کری ویژه ای نیز در آن جریان داشت.

* شوکت اسلام‌اف و گابریل دو بازیکن خارجی مورد نظر این تیم بعد از 30 دقیقه گرم کردن با صلاحدید کادرفنی به تمرین خود خاتمه دادند و برای انجام تست چربی و کلسترول، درفشی‌فر را ترک کردند.

* حسین عبدی که گفته می‌ شد با حمید درخشان به اختلاف نظر برخورده، در تمرین امروز نیز حضور فعالی داشت.

* حمید درخشان با پوشیدن پیراهن ورزشی در میانه زمین با فریاد و واکنش های خاص خود بازیکنان را به انجام دقیق دستورات تاکتیکی خود، ترغیب می‌ کرد.

* سوشا مکانی، همامی و قدیمی‌پور گلرهای پرسپولیس زیرنظر نادر باقری به تمرینات اختصاصی پرداختند که در ادامه به تمرینات تاکتیکی تیم اضافه شدند.

* رضا نورمحمدی که مصدوم است با حضور در محل تمرین پرسپولیس به مدت یک ساعت زیرنظر کادرپزشکی به تمرین و فیزیوتراپی پرداخت و زودتر از سایرین درفشی‌فر را ترک کرد.

*برخورد ناشایست هواداران عراقی بعد از پیروزی این تیم مقابل ایران واکنش هواداران پرسپولیس را در برداشت و آنها از این موضوع به شدت گله مند بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها