کد خبر: ۲۸۹۵۰
زمان انتشار: ۱۷:۰۱     ۱۱ آذر ۱۳۹۰
بسم الله القاصم الجبارین
إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوّاً (سوره فاطر آیه۶)
قطعاً شیطان‌ دشمن‌ شماست‌، پس‌ شما نیز او را دشمن‌ بگیرید.

سلام بر تمام مبارزان راه حق در طول تاریخ حیات بشر؛
سلام بر فرزندان معنوی حضرت روح الله و سید علی خامنه ای در غرب و شرق عالم؛
و درود بر دانشجویان و مردم انقلابی که روز گذشته حماسه آفریدند و با تسخیر سفارت انگلیس و باغ قلهک و نصب پرچم ایران بر جای پرچم این شیطان خبیث دل امت واحده اسلامی را شاد کردند.
مرحباً به این شور و غیرت و آفرین بر این شعور و بصیرت.
تاریخ معاصر ایران سرشار است از کینه‌ورزی و خباثت و توطئه‌های روباه پیر علیه مردم ایران؛ جدا کردن بخشی از خاک ایران از تمامیت ارضی، ایجاد اختلافات و درگیری‌های قومیتی، ایجاد کودتا، کمک‌های تسلیحاتی و شیمیایی به رژیم بعث، ترور مسئولان نظام و دانشمندان هسته‌ای، سنگ‌اندازی و ممانعت در مسیر پیشرفت ایران در مجامع بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل و شورای حکام و...، ایجاد آشوب و شورش با تحریک و حمایت از فریب‌خوردگان داخلی، پشتیبانی از گروهک تروریستی منافقین، و ده ها مورد دیگر از این دست و صد البته که خباثت‌های انگلیس نه تنها علیه ایران که علیه تمام مسلمانان جهان و مستضعفین وجود داشته و دارد و توطئه علیه مردم عراق و افغانستان و انقلابیون جهان اسلام، ساخت فرقه های انحرافی بهاییت و وهابیت و...، ایجاد رژیم جعلی اسرائیل، انفجار اماکن مقدس مسلمانان، توهین به پیامبر و مقدسات مسلمانان، ... تنها بخشی از سوابق این غده چرکین و منفور دنیای امروز است.
آنچه اکنون اتفاق افتاده پاسخی محکم و مورد تحسین و تقدیر مردم ایران بوده و صد البته که این حرکت نه فقط اقدامی احساسی و انقلابی که معقول‌ترین روش برای برخورد با مستکبران است، هرچند این اقدام در مقابل دریای جنایات بریتانیای حقیر قطره‌ای کوچک است اما حقارت و ترس مستکبران آنان را در مقابل همین برخوردهای خودجوش، زبون و منفعل خواهد کرد.
مجمع اسلام ناب طلاب حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از این حرکت خودجوش و مردمی، حمایت طلاب انقلابی حوزه علمیه قم را از این حرکت اعلام داشته و از مسئولان امر درخواست دارد تا مطالبات به حق مردم، دانشجویان و طلاب ایران در این رابطه را اجابت و ضمن تعطیلی کامل این لانه جاسوسی ثانی، تمام روابط با روباه پیر و خبیث را قطع کند.
در این میان آنچه مورد تاسف است اقدام ناشایست وزارت امور خارجه است که فرصت نداد تا ساعتی، شیرینی این اقدام در دل مردم زنده بماند و شبانه بیانیه صادر فرموده و این اقدام را غیرقابل قبول خوانده و ابراز تاسف نمود!! نمی دانیم این درد را به کجا بریم و از دولت مدعی استکبارستیزی گله به که کنیم! وزارت خارجه نمی تواند تأسفش را کمی به تاخیر اندازد؟ یا با لحن دیگری سخن بگوید؟ مسلماً طلاب و دانشجویان و مردم انقلابی نیز برای وزارتخانه‌ای که مطالبات مردمش را درک نمی کند متأسف خواهند بود. وزارت خارجه در موضوع بیداری اسلامی پس از دیگران و حتی مردم و تشکل ها و... به خود می آید و امروز نیز این چنین برخورد ناشایستی با شور و شعور انقلابی دانشجویان می‌کند!!
سخن پایانی اینکه امروز هر طلبه‌ی دانشجوی انقلابی در این دیار، یک مجید شهریاری و یک قاسم سلیمانی است. ما طلاب حوزه علمیه قم همصدا و همراه با دانشجویان عزیز و تمام انقلابیون جهان اسلام و مبارزان علیه شرک و ظلم و جور، تا آن‏گاه که یک ظالم روی کره ارض وجود دارد دست از مبارزه نخواهیم کشید که امام ما فرمود: بغض و كینه انقلابی تان را در سینه ها نگه دارید، با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگرید و بدانید كه پیروزی از آن شماست.
والسلام علی من اتبع الهدی
طلاب مجمع اسلام ناب حوزه علمیه قم
۸ آذر ۱۳۹۰ – ۴ محرم الحرام ۱۴۳۳
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها