کد خبر: ۲۸۹۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۱۲ آذر ۱۳۹۰
به گزارش وبلاگستان 598، وبلاگ حزب الله در جدیترین پست خود نوشت:

ما لانه ي جاسوسي و ترور را تسخير كرديم، و از اين كار ذره اي پشيمان نيستيم؛ ما خيلي وقت پيش به جهان نشان داديم كه آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند چه برسد به روباه خرفت. ما پرچم انگليس را از سردر لانه ي جاسوسي اش به زير كشيديم و پرچم امام حسين عليه السلام را به جاي آن به اهتزاز درآورديم. ما حصار چوبي و پوسيده ي تحريم هاي روباه خرفت را در سفارت جاسوسي و ترور، شكستيم، آتشش زديم و دور آتش آن، زيارت عاشورا خوانديم. ما در قلب جاسوس خانه ي استكبار نماز شكر و جماعت برپا كرديم و با تكبيرهاي بعد از آن، ستون هاي ساختمان هايش را به لرزه درآورديم. ما عكس سلسله ي قاجار و پهلوي كه قاب شده بود روي ديوارهاي سفارت را از جا درآورديم و زير پا لِه كرديم تا هواي بازگشت به آن دوران را از مخيّله ي اين جماعت پريشان، بيرون بياوريم. ما شيشه هاي عمر سفارت انگليس در تهران را يكي يكي شكستيم و بوي گندش را تقديم ديويد كامرون كرديم...

ما اوج حماقت كانديداي رياست جمهوري شيطان ورشكسته را ديديم كه چطور براي خوش رقصي جلوي صهيونيست ها، ايران را تهديد كرد كه: "اگر من رئيس جمهور مي بودم، سفارت خانه ي آمريكا در تهران را مي بستم! زحمت نكش خانم روسپي؛ سي سالي هست كه گريه ي كارتر را فرزندان روح الله درآورده اند و او را به غلط كردن واداشتند كه چرا سفارت ما را چهار تا دانشجو فتح كرده اند و جاسوس هاي ما را 444 روز گروگان گرفته اند و ما هم هيچ غلطي نتوانستيم بكنيم...

راديو فردا، بي بي سي، رنگارنگ،...حرص خوردن شما جيگرم را خُنك مي كند. شما بهتر است به پخش اخبار خيابان هاي دور و اطراف خودتان بپردازيد؛ شما بهتر است كه به مردم تان بگوييد چگونه پليس تان با لگد زدن بر شكم زن باردارِ معترض، بچه ي او را سقط كرد؛ شما بهتر است از گاز فلفل زدن در صورت تظاهر كنندگانِ اشغال وال استريت  گزارش تهيه كنيد؛ راستي بي بي سي چرا مستندي درباره ي برخورد وحشيانه ي  پليس روباه خرفت با مردمش نمي سازد؟!..

هشدار روباه خرفت مبني بر اينكه ايران با عواقب جدي تسخير سفارت، مواجه خواهد شد نيز باعث انبساط خاطر ما شد؛ اگر انگليس هم بخواهد، اربابش آمريكا و سگ نگهبان او اين اجازه را به او نمي دهند كه بخواهد سفارت خانه اش در تهران را تعطيل كند، چرا كه جمهوري اسلامي هنوز دانشمندان هسته اي زيادي دارد؛ ضمن اينكه ارتباط آقازاده هاي فتنه گران با داخل نيز دچار اختلال مي شود.

ما به ‍ژست سياسي هيك، آنجا كه ايران را به قطع رابطه تهديد كرد هم خنديديم و با اينكه يك روده ي راست در شكمش نيست، گفتيم شايد اينبار خالي نبندد و ما را به آرزوي 33 ساله ي خود برساند و بر سر او و رژيم حاكم انگليس فرياد زديم كه:

-هي روباه خرفت! مردم ما خيلي وقت است كه فهميده اند كه  MI6 و  CIAو موساد، روي هم يك چيزند و فقط پالون هاشان با هم فرق مي كند. مردم ما يادشان نرفته است كه جان ساورز، رئيس تروريست هاي MI6 دو روز قبل از ترور شهيد شهرياري، گفته بود كه از راههاي ديپلماتيك نمي توان در مقابل ايران ايستاد و تنها راه مقابله با ايران، اجراي عمليات مخفي و جاسوسي است.

 -هي روباه خرفت! اظهار نظرهاي ديپلمات هاي جمهوري اسلامي تو را به اشتباه نياندازد؛ وزارت خارجه جمهوري اسلامي وظيفه ي ديپلماتيك خود را انجام مي دهد و مردم و دانشجويان وظيفه ي انقلابي خود را...

پيشنهاد: ان شاءالله بعد از تعطيل شدن "لانه ي جاسوسي و ترور" انگليس، در مكان سفارت، مركز جهاني بيداري اسلامي را احداث مي كنيم و به ديويد كامرون هم پيشنهاد مي دهيم كه براي كم كردن فاجعه ي اقتصادي كشورش،علاوه بر زير شلوار، شلوارك، شلوار، گوش پاك كن و دستمال بيني ملكه اليزابت را هم به حراج بگذارد! 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها