کد خبر: ۲۹۰۲۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
دروازه‌بان تيم ملي فوتبال اميد ايران گفت: در ديدار دوستانه مقابل اوکراين محک جدي خورديم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا اخباری که نقش بسزایی در پیروزی مقابل اوکراین داشت، گفت: خوشحالم که آخرین بازی تدارکاتی اردوی ترکیه هم با پیروزی همراه بود و توانستیم تیم قدرتمند اوکراین را شکست بدهیم. ضمن اینکه تیم ما محک خوبی مقابل اوکراین خورد ونقاط ضعف و قوت خودش را شناخت.

وی در خصوص مهار ضربات پنالتی اوکراینی‌ها، گفت: خواست خداوند بود که در ضربات پنالتی موفق ظاهر شوم و بتوانیم بازی را ببریم. البته این برد تلاش مجموعه تیمی است که من هم عضو کوچکی از آن هستم. در طول تمرینات تیم امید و باشگاهی ام سایپا تمرینات اختصاصی انجام می دهم و خوشحالم که در این دیدار به تیم امید کمک کردم تا مقابل حریف قدرتمند اروپایی خودش به پیروزی دست پیدا کند.
دروازه بان امید ضمن اعلام رضایت از شرایط اردوی ترکیه گفت: خوشبختانه شرایط اردویی کاملا ایده آل بود و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ضمن اینکه برگزاری بازی های تدارکاتی سطح هماهنگی نفرات و تیم را ارتقا داد.

اخباری در پایان در خصوص رقبای ایران در مرحله مقدماتی المپیک 2016 افزود: فکر می کنم بازی تدارکاتی مقابل میانمار ثابت کرد که هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم.بدون شک بقیه تیم ها هم برای موفقیت تلاش کرده اند و با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا خواهند کرد. اما قطعا بچه های ما نهایت تلاش شان را برای موفقیت در مرحله گروهی و صعود به دور دوم انجام خواهند داد.

* روزبه چشمی در مورد پیروزی مقابل اکراین، گفت: خوشبختانه بازی خوبی مقابل اوکراین انجام دیدیم و فکر می کنم در پایان اردوی ترکیه تیم امید مقابل تیم قدرتمند اوکراین محک خوب و جدی خورد که در نهایت با پیروزی ما همراه شد.

وی افزود: با بازی خوب بچه ها بیشتر توپ و میدان در اختیار تیم ما بود و حتی می توانستیم در طول نود دقیقه هم به پیروزی برسیم.

چشمی در خصوص شرایط اردوی ترکیه گفت: به نظر من یکی از بهترین اردوهای تیم امید بود و علیرغم زمان کم تمرینات خوب و منظمی را برگزار کردیم. ضمن اینکه برگزاری بازی های تدارکاتی نیز به هماهنگی بیشتر تیم کمک کرد.

مدافع تیم امید در خصوص بازی های مرحله گروهی که فروردین ماه برگزار می شود گفت: قطعا تمامی تیم ها با انگیزه و برنامه خاصی وارد مسابقات می شوند و با توجه به فشردگی مسابقات کار سختی پیش رو داریم اما امیدواریم که به تلاش بازیکنان و برنامه های کادرفنی با اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها