کد خبر: ۲۹۱۶۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
روبرتو مانچيني، سرمربي اينترميلان عنوان کرد که تيمش قصد دارد يک مدافع جذب کند ولي نتوانسته يک مدافع با کيفيت براي خريدن پيدا کند.
به گزارش "ورزش سه"، اینتر در نقل و انتقالات زمستانی، ژردان شقیری، لوکاس پودولسکی و مارسلو بروزوویچ را به خدمت گرفت ولی مانچینی، باز هم به بازیکن نیاز داردو خوان خسوس، جاناتان و مارکو آندرئولی همگی مصدوم هستند و این بدین معناست که جذب یک مدافع، اولویت اول مانچو است.

او گفت:" در حال حاضر روی نقاطی کار می‌کنیم ولی پیدا کردم بازیکنانی مناسب این نقاط در زمستان کار سختی است. آیا به مهاجم نیاز داریم؟ به چیزهای دیگر نیاز داریم. تیم را باید از عقب ساخت. در حال حاضر، ما تنها یک مدافع وسط آماده داریم. مسلما در خط هافبک نیز بازیکن نیاز داریم. به زودی هر هفته 3 بازی انجام خواهیم اد و باید تیم به بهترین شکلی آماده باشد."

مانچو درباره دیدار مقابل تورینو گفت:" نتیجه خوبی مقابل تورینو نگرفتیم ولی باید هر روز پیشرفت کنیم وامیدوار باشیم در بازی ها کمی خوش شانس تر باشیم. بازیکنان من تمام تلاششان را انجام می‌دهند، هم در تمرینات و هم در بازی ها. بدون توجه به نتیجه، ما در زمینه تیمی و انفرادی پیشرفت زیادی کرده ایم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها