کد خبر: ۲۹۲۱۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
رئال مادريد با يک بازي کمتر و با يک امتياز بيشتر نسبت به بارسلونا، هم اکنون صدرنشين لاليگاست اما دو لغزش در هفته جاري مي تواند اين صدرنشيني را با خطر مواجه کند.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز چهارشنبه، بازی عقب افتاده خود مقابل سویا را در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد کرد. دیداری که اگر با سه امتیاز برای این تیم همراه شود، فاصله این تیم با بارسلونا به 4 امتیاز افزایش خواهد یافت؛ در غیر این صورت، این فاصله می تواند به 2 یا 1 امتیاز برسد.

در ادامه، کهکشانی ها روز شنبه در دربی مادرید به مصاف اتلتیکو خواهند رفت.این بازی در ویسنته کالدرون برگزار می شود و رئالی ها با توجه به عدم موفقیت در 4 بازی اخیر مقابل همشهری خود، ممکن است بار دیگر توسط اتلتیکو غافلگیر شوند.اتلتیکو هم اکنون تیم سوم لالیگاست و برای کم کردن فاصله خود با رئال، به اندازه کافی دارای انگیزه است.

چنانچه رئال در هر دو بازی آینده خود که بی شک بازی های ساده ای نیستند، امتیاز از دست بدهد، بارسا در صورت برتری بر اتلتیک بیلبائو در سن مامش، می تواند خودش را به رئال مادرید برساند و حتی از این تیم پیشی بگیرد. رئال در مقابل سویا رونالدو را نیز در اختیار ندارد. باید متظر ماند و دید که رئال در این هفته سرنوشت ساز که حتی می تواند در سرنوشت قهرمانی این تیم در لالیگا نیز تاثیرگذار باشد، چه خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها