کد خبر: ۲۹۲۴۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
دو تيم بايرن مونيخ و شالکه، در ورزشگاه آليانز آره‌نا شهر مونيخ به مصاف يکديگر خواهند رفت.
به گزارش پایگاه 598،مدافع عنوان قهرمانی قصد دارد با کسب پیروزی مقابل شالکه، دوباره به مسیر بردهای خود پس از شکست 4-1 مقابل ولفسبورگ بازگردد.

بایرن مونیخ

بایرن در 5 بازی اخیر خود که شامل بازی های دوستانه نیم فصل نیز می‌شود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده که شکست آنها مقابل ولفسبورگ بوده است.اولین لغزش فصل بایرن با بررسی گستره ای از سوی کارشناسان و مطبوعات روبرو شد و بسیاری معتقدند که بایرن رقیب سرسختی مثل ولفسبورگ را به جای دورتموند از این به بعد مقابل خود خواهد دید.همچنین این اولین باری در بوندس لیگا بود که مانوئل نویر و پپ گواردیولا، 4 گل دریافت می‌کنند.

شالکه

گلزنکرشنی ها با کسب 30 امتیاز از 18 بازی در رده ی چهارم جدول قرار دارند و تمام تلاششان، کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل خواهد بود. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست، 1 تساوی و 2 پیروزی کسب کرده اند و حالا باید به مصاف تیم صدرنشین جدول بروند. شالکه در بازی‌های اخیر خود، آمار خوبی مقابل بایرن ندارد. در حقیقت، آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند که می‌توان به دو نتیجه 4-0،یک نتیجه 5-0 و یک نتیجه 5-1 اشاره کرد. در حقیقت، شالکه در 5 بازی اخیر خود مقابل بایرن، 17 گل دریافت کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها