کد خبر: ۲۹۳۱۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس گفت: «با وجود احترام فراوانی که برای محسن بنگر قائلم و او را به عنوان بزرگتر قبول دارم، بازوبند را هادی نوروزی می‌بندد.»

به گزارش پایگاه 598، این روزها حمید درخشان بدجوری احساس تنهایی می‌کند. کافی است برای دقایقی با او همکلام شوید تا به این موضوع پی ببرید. شاید به همین خاطر هم باشد که سرمربی پرسپولیس، مشتاقانه از فرشاد پیوس، همبازی قدیمی‌اش، دعوت می‌کند به او ملحق شود و ...

 

بهتر است ادامه ندهیم و از شما دعوت کنیم خودتان مصاحبه ما با درخشان در آستانه بازی پرسپولیس و ملوان بندر انزلی را بخوانید.

 

* ظاهراً این داستان محرومیت و مصدومیت بازیکنان پرسپولیس تمامی ندارد. در نیم‌فصل دوم و هفته نوزدهم مقابل ملوان، محمد نوری و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت و پیام صادقیان و رضا نورمحمدی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارید؟

- نمی‌دانم چه بگویم. انگار طلسم شدیم. همین پیام صادقیان 3 روز فیزیوتراپی می‌کند و بعد می‌آید، می‌گوید می‌توانم تمرین کنم! و دوباره همان آش و همان کاسه! دوباره مصدومیت او شروع می‌شود و ... نمی‌دانم بالاخره چه زمانی قرار است ما از پیام استفاده کنیم!

 

* شنیدیم خودش اصرار داشته جلوی ملوان بازی کند. درست است؟

- او با مشکل کشیدگی عضله چهار سر مواجه است و از طرفی از لحاظ عضلانی هم دچار ضعف شده. باید چند هفته استراحت کند. با این وضعیت بازی کند، دچار مشکل بیشتری می‌شود.

 

* چند هفته باید استراحت کند این آقا پیام شما؟!

- (می‌خندد!) حداقل 2 هفته!

 

* ولی پس از پایان تمرین روز سه‌شنبه پرسپولیس، جایی خواندیم که صادقیان به دلیل شخصی تمرین نکرده است؟!

- مگر اینجا خانه خاله‌ است که پیام دل‌بخواهی تمرین کند؟ مشکل شخصی کدام است؟ پیام به دلیل مصدومیت و با اجازه کادرفنی تمرین نکرد. من واقعاً از برخی شایعات سر درنمی‌آورم.

 

* بالاخره چه کسی قرار است جانشین محمد نوری محروم و صادقیان مصدوم شود؟

- گابریل برزیلی! او فوق‌العاده است. در تمرینات خیلی خوب ظاهر شده و یک کاشته‌زن قهار است. پاس‌هایش عالی است و یک چیزی توی مایه‌های محمد نوری ... شما بنویسید محمد نوری چپ‌پاست!

 

* (به شوخی) آقای درخشان این همه تعریف می‌کنید یک دفعه این گابریل هم تادئو از آب درنیاید؟!

- باور کنید تادئو هم بازیکن خوبی است. یک مقدار زمان لازم دارد. لطفاً این فرصت را برای هماهنگ شدن به او بدهید!

 

* اسم محمد نوری وسط آمد. با بازگشت او قرار است گابریل کجا بازی کند؟

- یک نقشه خوشگل دارم. با روش دیگری بازی می‌کنیم که تماشاگرپسند باشد.

 

* یعنی بعد از بازی با ملوان با دو مهاجم بازی خواهید کرد؟

- اگر همه محرومان و مصدومان را در اختیار داشته باشم، جور دیگری بازی می‌کنیم و به احتمال فراوان از دو مهاجم در خط حمله سود خواهیم برد.

 

* راستی با توجه به محرومیت محمد نوری و مصدومیت رضا نورمحمدی، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در این بازی چه کسی می‌بندد؟

- هر کس سابقه بیشتری در پرسپولیس داشته باشد. به احتمال فراوان هادی نوروزی!

 

* ولی برخی معتقدند محسن بنگر با توجه به تجربه بیشتری که دارد، می‌تواند کاپیتان بهتری برای پرسپولیس باشد؟

- ببینید یک قانونی در پرسپولیس بوده و من هم آن را بنا نگذاشتم بلکه از گذشته وجود داشته که هر کس حتی یک روز هم سابقه حضور در این تیم را بیشتر از دیگران داشته، باید بازوبند کاپیتانی را ببندد. این قاعده قرار نیست عوض شود و با وجود احترام فراوانی که برای محسن بنگر قائلم و او را به عنوان بزرگتر قبول دارم، بازوبند را هادی نوروزی می‌بندد.

 

* فیروز کریمی، سرمربی ملوان بندرانزلی، به طعنه گفته حالا که حمید درخشان به همه تیم‌ها لطف می‌کند، بیاید و به ما هم لطف کند. نظری درباره این شوخی یا طعنه ندارید؟

- بنویسید روز جمعه لطف‌مان شامل حال فیروزخان هم می‌شود!

 

* یعنی قرار است با تعداد گل‌ بالا ملوان را شکست بدهید و جواب محکمی به سرمربی این تیم بدهید؟

- ما باید از فرصت‌های‌مان برخلاف بازی با ذوب‌آهن استفاده کنیم. اما با توجه به اینکه نورمحمدی، نوری، صادقیان و طارمی را نداریم، اول به دنبال 3 امتیاز هستیم و بعد به گل‌های بیشتر فکر می‌کنیم.

 

* شنیدیم محمد عباس‌زاده هم در تمرینات اخیر پرسپولیس خیلی آماده نشان داده است. آیا به او هم این فرصت را می‌دهید که جلوی ملوان خودنمایی کند؟

- عباس‌زاده جوان است و همان‌طور که گفتید در تمرینات اخیر هم خوب کار کرده است. ما باید فرصت‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم. پرسپولیس خوب خلق موقعیت می‌کند اما متأسفانه نمی‌تواند به همان خوبی هم از این موقعیت‌ها استفاده کرده و گل بزند. در این بخش مشکل داریم. عباس‌زاده و سایر مهاجمان ما باید بتوانند از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرند.

 

* حتماً‌ انتقادات از تادئو را شنیدید. با او به صورت شخصی هم صحبت کردید تا خودش را پیدا کند؟

- این انتقادات طبیعی است ولی در نظر داشته باشید تادئو تازه به ما ملحق شده است. همان‌طور که بارها گفتم، باید به او زمان داد. در مورد بخش دوم سؤال شما هم باید بگویم او یک بازیکن حرفه‌ای است و نیازی به صحبت‌های خصوصی من ندارد.

 

* رابطه حمید درخشان با دستیارانش چطور است؟

- خوب و عالی! اصلاً چرا این سؤال را از حسین عبدی، علیرضا امامی‌فر و نادر باقری نمی‌پرسید؟! (بدون آنکه منتظر پاسخ ما شود خودش ادامه می‌دهد) از شما و سایر دوستان رسانه‌ای خواهش می‌کنم یکسری بحث‌ها را این‌قدر کش ندهید.

 

* منظورتان این شایعه جانشینی حسین عبدی به جای شماست؟

- دقیقاً! یک روز به خاطر مشکل مالیاتی به شمال کشور رفتم هزار حرف و حدیث درست شد. یکی هم همین بحث جانشینی حسین عبدی بود که طفلکی روحش هم خبر نداشت!

 

* واقعاً؟!

- اجازه بدهید یک نکته را روشن کنم. کاری کنید این شایعات در فوتبال ما تمام شود. باور کنید با این حرف و حدیث‌ها و دامن زدن به برخی زمزمه‌ها، اعتماد سرمربیان از بین می‌رود. دیگر کسی حاضر نمی‌شود برای کمک به خودش مربی سرشناس بیاورد و اصلاً کار درستی نیست. من با حسین عبدی، علیرضا امامی‌فر و نادر باقری همکار هستیم و قبل از آن رفیق. می‌توانید از خودشان هم بپرسید.

 

* آخر چند روزی حسین عبدی سر تمرینات نیامد و عنوان شد که شما اختیارات او را محدود کرده‌اید؟

- (خنده‌ای عصبی می‌کند) واقعاً سر درنمی‌آورم! آدم آهن که نیست. بالاخره هرکسی ممکن است برایش در زندگی شخصی مشکلاتی پیش بیاید و حسین عبدی هم به همین دلیل چند روز نیامد. بنویسید هیچ مشکلی بین ما نبوده و اختیارات کسی هم محدود نشده است. لطفاً‌ کاری نکنید تا سرمربیان به خود بگویند چرا آدم قوی بیاوریم که جای‌مان را در تیم بگیرند؟

 

* شما خودتان حاضرید دستیار قوی بیاورید؟

- چرا که نه؟

 

* از زبان شما شنیدیم پرسپولیس مشکل گلزنی دارد. چرا از وجود یکی از مهاجمان سابق پرسپولیس مثلاً فرشاد پیوس برای حل این معضل استفاده نمی‌کنید؟

- از خدایم است فرشاد بیاید و به پرسپولیس کمک کند. من حرف شما را کاملاً تأیید می‌کنم اما این سؤال بخش دومی هم دارد. آیا فرشاد قبول می‌کند کمک‌مربی پرسپولیس شود؟ او بارها گفته فقط می‌خواهد سرمربی باشد. آیا قبول می‌کند؟

 

* اگر قبول کرد چطور؟

- عالی می‌شود. فرشاد مهاجم خوبی بود و اگر اشتباه نکنم در سالی که پاس تهران با مجید جلالی قهرمان لیگ برتر شد، پیوس دستیار او بود و با مهاجمان کار می‌کرد. خاطرم هست بیشترین تعداد گل را هم خط حمله پاس تهران به ثمر رساند. من مشکلی با پیشکسوتان پرسپولیس ندارم. هرکس بتواند کمک کند، قدمش روی چشم ماست. همین‌جا از فرشاد پیوس هم دعوت می‌کنم به ما ملحق شود و باید دید نظر خود پیوس چیست؟

 

* بسیار خوب، محمدرضا خانزاده تنها ملی‌پوش شما در جام ملت‌های آسیا بود. آیا برنامه‌ای برای استفاده از این جوان در پرسپولیس دارید؟!

- خانزاده جوان مستعد و قابلی است. مسلم بدانید به زودی جایی خوب و ایده‌آل در پرسپولیس پیدا خواهد کرد. در این رابطه شک نکنید!

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها