کد خبر: ۲۹۳۷۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
ورزش 3/ امير قلعه نويي در ديدار امروز برابر پيکان مقابل دشمنان خود قرار مي گيرد و نميخواهد جنگ برابر مهدي رحمتي، ساموئل، اکبرپور و جمشيديان را واگذار کند. امير قلعه نوعي بعد از دو پيروزي شيرين و نزديک شدن به صدر جدول به دنبال سه امتياز ديدارش مقابل شاگردان صمد مرفاوي است.
او که در اين ديدار با جمعي از شاگردان سابق و البته صد در صد مخالف خود روبرو خواهد شد به دنبال 3 امتياز ديگر است تا هر ديدارش مقابل اين حريف را در ليگ امسال از آن خورده کرده باشد.
اما مهمترين رقيب قلعه نويي را در ديدار امروز مي توان مهدي رحمتي عنوان کرد که همچنان از اتفاقات فصل گذشته که در نهايت منجر به خروجش از جمع آبي پوشان شده ناراحت و به دنبال اثبات شايستگي هايش به سرمربي اين تيم است. قلعه نويي اما نمي خواهد اين جنگ را به سادگي به گلر شماره يک سابق خود واگذار کند و به دنبال سومين پيغام خود مهدي رحمتي است. سه گل در ديدار رفت و حضور وحيد طالب لو در نيم فصل در استقلال دو پيروزي اخير قلعه نويي برابر رحمتي بوده و او امروز هم سورپرايز ويژه اي براي شماره يک پيکان در نظر گرفته و مي خواهد با نيمکت نشين کردن فروزان و بازي دادن به طالب لو، جنگ رواني اين ديدار را در ابتداي بازي به نفع تيم خود به پايان برساند. طالب لو و رحمتي که زماني توامان گلرهاي استقلال محسوب مي شدند و در نهايت اين مساله باعث بروز اختلاف بين اين دو شده بود امروز جنگ سختي برابر هم خواهند داشت.در اين بين محسن فروزان هم که در بازي رفت نتيجه را از آن تيم خود ديده، فعلا از رحمتي پيش افتاده و اين پوئن مثبت او برابر گلر پيکاني هاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها