کد خبر: ۲۹۴۴۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
رویانیان؛
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: «اگر یک شوک مثبت قوی و مدیریت شده به‌وجود آید و کادرفنی قبول مسئولیت کنند که بتوانند در نتایج تغییر ایجاد کنند برای آینده پرسپولیس مفید خواهد بود.»

به گزارش پایگاه 598، محمد رویانیان پیرامون وضعیت کنونی سرخپوشان و اتفاقاتی که در این تیم رخ داده، نقطه نظرات خود را مطرح کرده که مصاحبه‌اش را در ادامه می‌خوانید:

 

* وضعیت پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

- این وضعیت اصلا در حد نام و اعتبار پرسپولیس نیست. هر کدام از این ده بازی که تا پایان فصل باقیمانده برای پرسپولیس حکم یک فینال را دارد و باید برای تک‌تک این امتیازات بجنگد تا دل هواداران را به دست آورد. البته من با این گروهی که بدبینانه به اتفاقات پرسپولیس نگاه می‌کنند و از خطر سقوط این تیم حرف می‌زنند موافق نیستم اما اوضاع پرسپولیس خوب نیست و نمی‌توان چشم‌ها را به روی واقعیت بست.

 

* تعویض درخشان می‌تواند راه‌‌حل مشکلات پرسپولیس باشد؟

- به اعتقاد من تعویض درخشان نمی‌تواند تأثیر چندانی در روند پرسپولیس داشته باشد چون بیش از آنکه این تیم از لحاظ فنی به مشکل برخورد کند عدم ثبات مدیریت است که این تیم را آزار می‌دهد. وقتی پنج مدیرعامل در فاصله زمانی اندک در این تیم قبول مسئولیت می‌کنند معلوم است که مشکلات عدیده‌ای در این تیم به‌وجود می‌آید.

 

* شاید پرسپولیس از مشکلات مالی رنج می‌برد؟

- طبق گفته امیررضا خادم تاکنون بیست میلیارد در پرسپولیس هزینه شده است، 4 میلیارد تومان هم که حسین هدایتی به این تیم کمک کرده و دو میلیارد هم که بانک رسالت در دوران مدیریت پروین به این تیم آورد. این پول کمی نیست که فقط به مشکلات مالی ارتباط پیدا کند.

 

* فکر می‌کنید این پرسپولیس تا پایان فصل چقدر نیاز دارد؟

- فکر می‌کنم برای اینکه حداقل تا پایان فصل همین روال ادامه پیدا کند پرسپولیس به حداقل ده میلیارد پول احتیاج دارد.

 

* بعد از اخراج رسول خطیبی صحبت از حضور دایی در تراکتورسازی است این اتفاق را چگونه می بینید؟

- البته اینها در حد گمانه‌زنی است و هنوز معلوم نیست مربی آینده تراکتور چه کسی باشد اما علی دایی مربی بزرگی است و اگر مسئولیتی را قبول کند به بهترین نحو انجام خواهد داد.

 

* چرا این پرسپولیس حال و هوای گذشته را ندارد؟

- در بین هواداران یک نوع بی‌اعتمادی به‌وجود آمده و بین تماشاگران پرسپولیس و مدیران این تیم فاصله افتاده است. در ضمن بازیکنان این تیم نتوانستند جذابیت لازم را در بازی‌ها این تیم به‌وجود آورند که هواداران برای تعقیب لحظه به لحظه تیم تب و تاب داشته باشند. جایگاه پرسپولیس هم نوعی دلسردی در بین تماشاگران این تیم ایجاد کرده و کسی به آینده چندان خوشبین نیست.

 

* این وضعیت تغییر می‌کند؟

- اگر بتوانند به این اوضاع سر و سامان بدهند قطعا احتمال تغییر این وضعیت و آشتی دوباره تماشاگران با دیدارهای پرسپولیس وجود دارد.

 

* اگر مدیرعامل پرسپولیس بودید به جای درخشان چه گزینه‌ای را برای هدایت این تیم انتخاب می‌کردید؟

- من غیر از انتخاب مانوئل ژوزه که نظر پیشکسوتان پرسپولیس را جویا شدم در بقیه موارد به خواسته هواداران نگاه کردم حالا هم اگر مسئولیت داشتم نگاه می‌کردم ببینم هوادار چه می‌خواهد همان گزینه را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب می‌کردم.

 

* بالاخره موافق تعویض درخشان هستید یا مخالف این قضیه؟

- به اعتقاد من اگر یک شوک مثبت قوی و مدیریت شده در تیم به‌وجود آید و کادرفنی قبول مسئولیت کنند که بتوانند با حمایت مدیریت و هواداران در نتایج تغییر ایجاد کنند خب برای آینده پرسپولیس مفید خواهد بود اما اینکه صرفا بخواهیم در این جریان سر درخشان را ببریم و با برکنار کردن وی به گونه‌ای وانمود کنیم که در این نتایج او و سایر اعضای کادرفنی بیش از بقیه تأثیر دارند نه خود درخشان بماند و سرمربیگری کند پرسپولیس وضعیت بهتری خواهد داشت.

روزنامه نود

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها