کد خبر: ۲۹۴۶۰۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
دروازبان استقلال خوزستان مي‌گويد استقلال خوزستان فوتبال را زيبا بازي مي کند و اين را مي شود از تماشاي بازي هاي ما متوجه شد.
به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان با عبدالله ویسی جز تیمهایی است که در لیگ نوسان زیادی داشته است یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم پرویز کریمی دروازبان جوان و خوب این تیم است،کریمی در مورد شرایط این تیم خوزستانی می گوید:خب در جدول تیم ما شرایط خیلی خوبی ندارد اما قطعاً این جایگاه تغییر می کند و ما کم کم به سمت بالای جدول صعود می کنیم چرا که انصافاً تیم ما پتانسیل بالایی دارد و حقمان این جایگاه در جدول نیست.

پرویز کریمی در ادامه می گوید: استقلال خوزستان فوتبال را زیبا بازی می کند و این را می شود از تماشای بازی های ما متوجه شد اما خب همیشه مزد بازی زیبا کسب 3امتیاز نیست اما چیزی که مهم است این است که با انجام این بازی ها مطمئناً با کمی دقت در فاز دفاعی می توانیم به رتبه های بالای جدول صعود کنیم.

دروازبان جوان استقلال خوزستان در پایان می گوید: این هفته یک بازی سخت مقابل تیم آماده ذوب آهن داریم اما بچه های تیم و خود آقای ویسی برای بردن ذوب آهن تلاش کرده اند و همگی این آمادگی را داریم که با انجام یک بازی زیبا روند موفقیت های ذوب آهن را متوقف کنیم میدوارم با کمک خدا و تلاش تیمی بتوانیم در این بازی به موفقیت برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها