کد خبر: ۲۹۵۱۰۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
سمير نصري، هافبک منچسترسيتي عنوان کرد که فکر نمي‌کند چلسي تيم ويژه اي باشد و شاگردان مورينيو در ادامه رقابت براي قهرماني ليگ برتر، امتياز از دست خواهند داد.
به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندنی در لحظات پایانی دیدارشان مقابل اورتون موفق به گلزنی و کسب 3 امتیاز شدند و این در حالی بود که سیتی در خانه استوک، موفق شد 4-1 حریف خود را شکست دهد. با این حال، نصری معتقد است که چلسی بازهم امتیاز از دست خواهد داد.

او گفت:" من هوادار سرسخت مورینیو هستم ولی تیمی که ساخته خیلی من را جذب نکرده است. با آنها دو بار بازی کرده ایم، یک بار 10 نفره و بهتر از انها بوده ایم. وقتی بعضی از بازی‌هایشان را می‌بینم، فکر نمی‌کنم آنها فوق‌العاده هستند. آنها تنها قدرتمندند و در خط حمله قوی هستند. به نظر من، آنها اصلا خاص و ویژه نیستند و فکر می‌کنم دچار اشتباه خواهند شد. تنها باید بازی خودمان را انجام دهیم و پیروز شویم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. رقابت برای قهرمانی در لیگ تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. هیچ تیمی ، 10 بازی زودتر از پایان فصل قهرمان نمی‌شود. دوماه پیش 8 امتیاز با چلسی اختلاف داشتیم و توانستیم اختلاف را جبرا کنیم. حالا 7 امتیاز فاصله داریم ولی فعلا نمی‌خواهیم درباره جبران کردن صحبتی کنیم. تنها تلاش می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم پیروز شویم و امتیاز کسب کنیم. آنها مقابل اورتون در لحظات پایانی موفق به کسب پیروزی شدند ولی دفعه ی بعد مساوی خواهند کرد. ما تنها باید بازی‌هایمان را ببریم و ببینیم چه خواهد شد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها