کد خبر: ۲۹۵۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۵۷     ۱۷ آذر ۱۳۹۰
سخنگوي وزارت امور خارجه در خصوص خبر تاسيس سفارت اينترنتي آمريكا در ايران اظهار كرد: توسل دولت آمريكا به اين ابتكار ، قبل از هر چيز در واقع اعتراف به اشتباه بزرگ دولت آمريكا در قطع روابط دو ملت و پشت كردن به ملت ايران است اما ابتكارات مجازي جبران‌كننده اين اشتباه يا آن‌گونه كه اعلام شده است، انتقال‌دهنده پيام آمريكا به مردم ايران نخواهد بود.

به گزارش ايسنا رامين مهمان‌پرست با بيان اين مطلب افزود: ملت ايران در سه دهه گذشته پيام دولت آمريكا را از طريق تحريم‌ها، هدف قرار دادن هواپيماي مسافربري در خليج فارس، حمايت كاخ سفيد از گروهك‌هاي تروريستي مانند منافقين، ريگي و تندر، مقابله همه‌جانبه و البته ناموفق با پيشرفت‌هاي تكنولوژيك دانشمندان ايراني، ايراد اتهامات بي‌اساس و ساير اقدامات مخرب عليه ملت ايران دريافت كرده است.

وي ادامه داد: در واقع عدم دريافت پيام، مشكل دولت آمريكاست كه از زمان كودتا عليه دولت مردمي در ايران در قبل از انقلاب تا كمك به ترور دانشمندان ايراني در زمان حاضر، پيام ملت ايران مبني بر انتخاب گزينه استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي در جهت سعادت و رفاه خود را نشنيده يا نشنيده گرفته است. تداوم سياست‌هاي بيهوده ضد ايراني دولت آمريكا صرفا در چارچوب اين امر قابل توجيه است.

سخنگوي دستگاه ديپلماسي كشورمان به دولت آمريكا توصيه كرد: بهتر است با پندگرفتن از گذشته به‌طور صادقانه به‌دنبال تغيير رويه و رويكرد خود در قبال ملت بزرگ ايران باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها