کد خبر: ۲۹۵۴۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
يورگن کلوپ، سرمربي دورتموند به تمجيد از عملکرد شاگردانش پرداخت و عنوان کرد که واکنش خوبي به گل "مسخره" ماينز نشان داده‌اند.
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها 60 ثانیه از بازی گذشته بود، ماینز موفق شد دروازه ی دورتموند را روی اشتباه سوبوتیچ و وایدنفلر باز کند. با این حال، دورتموند در نیمه دوم به بازی برگشت و با گل‌های سوبوتیچ ، مارکو رویس، اوبامیانگ و نوری شاهین موفق شد 4-2 حریف خود را شکست دهد و از منطقه ی سقوط به رتبه ی چهاردهم صعود کند. کلوپ که تیمش اولین پیروزی متوالی فصل را کسب کرده، امیدوار است که بتواند تیمش را کاملا از منطقه سقوط خارج کند.

او گفت:" شایسته پیروزی بودیم. این یک بازی بزرگ برای ما بود، یک بازی 6 امتیازی. ولی هدف ما همچنان پابرجا خواهد ماند. تمام فصل یک چالش بزرگ برای ماست. شروع بازی خیلی بد بود، ماینز در دقیقه اول گل زد. گلشان مسخره بود. ولی ما خیلی خوب واکنش نشان دادیم. می‌دانستیم که اگر بازی خودمان را انجام دهیم، به بازی بازخواهیم گشت. به تیم گفتم اگر مفید بازی کنیم، خیلی خیلی قوی هستیم. می‌دانستیم که می‌توانیم موقعیت ایجاد کنیم و خوب بازی کنیم و در مسیر درست باقی بمانیم. در پایان، گل‌های عالی به ثمر رساندیم و همه چیز خوب است."

دورتموند فصل گذشته نایب قهرمان بوندس لیگا بود و حالا امیدوار است با کسب پیروزی مقابل اشتوتگارت، روند پیروزی های خود را حفظ کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها