کد خبر: ۲۹۵۴۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
آرسن ونگر، سرمربي آرسنال عنوان کرد که جدي گرفتن رقابت براي کسب جام حذفي باعث شده تا شانس آرسنال براي پيشروي در چمپيونزليگ کاهش يابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، توپ‌چی ها فصل گذشته با پیروزی مقابل هال سیتی موفق شدند به 9 سال عدم موفقیت در کسب جام پایان دهند. آرسنال روز یکشنبه در جام حذفی به مصاف میدلزبرویی خواهد رفت که موفق شده چلسی را حذف کند و ونگر معتقد است که انگیزه ی زیاد آرسنال برای قهرمانی در جام حذفی، به صعود آنها در چمپیونزلیگ لطمه وارد کرده است.

او گفت:" این جام برای ما خیلی مهم است و همیشه آن را جدی گرفته ایم. همیشه موفق به کسب آن نشده ایم ولی در دوران حضور من، 5 بار موفق به کسب آن شده ایم. هیچ تیمی در 18 سال اخیر، بیش از ما آن را کسب نکرده است بنابراین باید آن را جدی گرفت. گاهی همین جدی گرفتن، باعث می‌شود در چمپیونزلیگ دچار مشکل شویم. خیلی وقت‌ها دیدار جام حذفی پیش از چمپیونزلیگ بوده، مثل این هفته که اول در جام حذفی بازی می‌کنیم و سپس در چمپیونزلیگ. خیلی اوقات بازیکنان خوبمان را از دست داده ایم. یاد می‌آید که در جام حذفی باید به مصاف منچستریونایتد می‌رفتیم و 3 روز بعد به مصاف چلسی در چمپیونزلیگ. بعضی بازیکنانمان را از دست دادیم زیرا هر دو رقابت را جدی می‌گرفتیم."

ونگر ادامه داد:" هدف اصلی ما در این فصل، حضور در جمع 4 تیم برتر و کسب یک جام است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها