کد خبر: ۲۹۵۴۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
جيجي بوفون، کاپيتان يوونتوس عنوان کرد که ادعاهاي ميلاني‌ها مبني بر اينکه يوونتوس صحنه ي گل اول ته‌وز را دستکاري کرده، مسخره است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، آدریانو گالیانی، نایب رئیس میلان پس از پایان دیدار دو تیم که با برتری 3-1 یووه همراه بود، مدعی شد که یووه تصاویر گل اول بازی که توسط ته‌وز به ثمر رسید را دستکاری کرده تا گل از حالت آفساید خارج شود. پس از آن، دو باشگاه وارد جنگ رسانه ای شدند و بر علیه یکدیگر بیانیه منتشر کردند. حال کاپیتان یووه، ادعای روسونری را "عجیب" می‌داند و مدعی شد که میلان قصد دارد از شکست فرار کند.

او گفت:" فوق‌العاده بود، آنها حول یک تصمیم درست، جنجال ایجاد کردند. تنها اشتباه بازی، کرنری بود که به نفع میلان گرفته شد ولی در اصل کرنری در کار نبود. هیچکس به آن اهمیتی نداد. مسلما یک جنجال عجیب و مسخره بود، از آن دسته کارهایی که ایتالیایی ها انجام می‌دهند. این اتفاق به شما کمک می‌کند طبیعت ما را درک کنید، این که جنجال درست کنیم و با همه چیز مخالفت کنیم. حتی حول چیزی که اشتباه داورین بوده هم جنجال ایجاد می‌کنیم. تصمیم داور کاملا درست بود. به نظر من، این موضوع حتی به قدرت یووه کمک می‌کند زیرا وقتی چنین بحث‌هایی پیش می‌آید، متوجه می‌شوید که دلیلی پشت آن وجود دارد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها