کد خبر: ۲۹۷۲۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
دو تيم ليورپول و بشيکتاش، امشب در ورزشگاه آنفيلد شهر ليورپول به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه 598،دمبا با که فصل گذشته با گلزنی اش در پیراهن چلسی به لیورپول، باعث از دست رفتن قهرمانی لیورپول شد، حال با پیراهن بشیکتاش مقابل قرمزها قرار خواهد گرفت.

لیورپول

شاگردان برندن راجرز، پس از نیم فصل، عملکرد خیره کننده ای داشته اند و بیشترین امتیاز را میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر کسب کرده اند. لیورپول در 5 بازی اخیر، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و بسیایر آماده نشان داده است. با بازگشت دنیل استوریج، خط حمله ی این تیم تقویت شده و آمار خوبی در چند بازی اخیر از خود به جای گذاشته است. لیورپول همچنین در سه بازی اخیرش مقابل تیم‌های ترکیه ای، 3 پیروزی کسب کرده، 11 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده است.با این حال، احتمالا جرارد بازی امروز را از دست خواهد داد و حضور رحیم استرلینگ نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. همچنین لازار مارکوویچ، پس از محرومیت 4 جلسه ای با اخراجش مقابل بازل، اولین جلسه اش را سپری خواهد کرد.

بشیکتاش

بشیکتاش با کسب 47 امتیاز از 20 بازی، در صدر جدول لیگ ترکیه قرار دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و حالا باید به مصاف رقیبی بروند که یک شکست تحقیر آمیز مقابل انها در کارنامه دارند. سال 2007، دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که لیورپول در آنفیلد موفق شد 8-0 بشیکتاش را در هم بکوبد. در طول این فصل نیز بشیکتاش 4 بازی با تیم‌های انگلیسی انجام داده که مقابل آرسنال با تفاضل گل شکست خورد و دو تساوی مقابل تاتنهام کسب کرد. تولگا زنگین، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، نمی‌تواند در درون دروازه تیمش در بازی امشب بایستد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها