کد خبر: ۲۹۷۲۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
روبرتو مانچيني، سرمربي اينتر پيش از ديدار تيمش مقابل سلتيک، عنوان کرد که منتظر حضور در يک ورزشگاه پر از جمعيت است، چيزي که در ايتاليا ديگر وجود ندارد.

به گزارش پایگاه 598،ورزشگاه سلتیک پارک به عنوان یکی از ترسناک ترین ورزشگاه‌ها ی اروپا شناخته می‌شود و جمعیت پرسر و صدای هواداران سلتیک، معمولا برای حریف مشکل ایجاد می‌کنند. مانچینی عنوان کرد که از حضور در ورزشگاهی این چنینی لذت می‌برد و ناراحت است که چرا در ایتالیا، چنین شرایطی دیگر وجود ندارد.

او گفت:" اینکه تیم ما مقاب 60 هزار هوادارا بازی کند، چیزیست که دیگر در ایتالیا در طول چند سال اخیر نداشته ایم و خیلی خوشحال خواهم شد اگر اینتر بتواند پیروز شود و هوادارانش را خوشحال کند.جو بسیار خوبی در ورزشگاه حاکم خواهد بود. سلتیک حق دارد که از حضور هوادارانش استفاده کند و دیلا نیز منتظر کمک آنها به تیم است.این موضوع به ما هم کمک خواهد کرد زیرا یک تجربه ی فوق‌العاده برای بازیکنانمان خواهد بود. ممکن است به نفع ما هم تمام شود.می‌دانیم که سلتیک تیم خیلی خوبی است. آنها خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند و از پاس‌های بلند کلاسیک، کمتر استفاده می‌کنند. فکر می‌کنم بازی خیلی سختی برایمان خواهد بود زیرا آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها