کد خبر: ۲۹۸۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۱۹ آذر ۱۳۹۰
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضور در نمایشگاه الکامپ دستاوردهای خود را در حوزه فناوری اطلاعات عرضه کرد.

به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598 به نقل از مرکز خبر حوزه؛ مسئول دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که فعالیت‌های چندسال اخیر دفتر فناوری اطلاعات امسال به نتیجه رسیده است، این دستاوردها در نمایشگاه الکامپ عرضه شد.

مهندس علی طائی‌زاده ، مهم‌ترین دستاورد عرضه‌شده در غرفه دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران را پورتال جامع خدمات داخلی این مرکز (وصال) عنوان کرد و اظهار داشت: این سامانه هم‌اکنون در اختیار برخی از کاربران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفته است و در آینده در اختیار عموم کاربران داخلی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با استفاده از این پورتال، تمام نرم‌افزارهای مورد استفاده اعم از اتوماسیون اداری، امور آموزشی، مالی و ... در قالب یک نرم‌افزار ساماندهی می‌شود.

طائی‌زاده با اشاره به فعالیت صدها وبلاگ مربوط به مدارس علمیه با استفاده از پشتیبانی و میزبانی دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، یادآور شد: تغییرات صورت گرفته در گرافیک و مدیریت محتوای وبلاگ‌ها و همچنین گسترش وبلاگ‌ها در سطح حوزه‌های علمیه خواهران از جمله موارد دیگری است که در غرفه فناوری اطلاعات این مرکز عرضه شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بخش آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: امسال علاوه بر امکاناتی که هر سال در اختیار طلاب آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران قرار می‌گرفت، امکان آموزش آفلاین نیز فراهم شده است.

طائی‌زاده با بیان اینکه تعداد اندکی از نهادهای دینی‌ـ پژوهشی هرساله در نمایشگاه الکامپ حضور می‌یابند، تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از نهادهای پیشرو است که چندین سال است در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

براساس گزارش روابط عمومی حوزه‌های خواهران، وی در پایان گفت: نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ابزارهای نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و شبکه‌ای در سطح کشور است که امسال از جمعه 18 تا سه‌شنبه 22 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها