کد خبر: ۲۹۸۵۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
مارکار آقاجانيان مربي تيم ملي اين روزها سخت مشغول زير نظر گرفتن بازيهاي آسيايي است. او مثل هميشه در غياب کي روش بازيکنان را زير نظر دارد.
به گزارش پایگاه 598،آقاجانیان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: طبق برنامه اعلام شده تیم ملی روز اول فروردین در اتریش اردو می زند و طبق برنامه دو دیدار دوستانه برابر تیمهای شیلی و سوئد برگزار کند. پس از آن کاروان ایران در روز 12 فروردین ماه به ایران باز می گردد.

او ادامه داد: بازیهای آسیایی از فردا شروع می شود. مثل همیشه ما این بازیها را زیر نظر داریم و اطلاعات آن را برای آقای کی روش ارسال می کنیم. من از همین جا برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بتوانند با شایستگی از گروههای خودشان صعود کنند.

23 نفر به اردوی اتریش دعوت می شوند. هرچند که تیم ملی و خود آقای کی روش دوست داشتند که در این اردو نفرات بیشتری دعوت شوند. اما خب مشکلات مالی باید حل شود تا ما بتوانیم نفرات بیشتری را به اردو دعوت کنیم. برای حضور پرقدرت ایران در مقدماتی جام جهانی تیم ملی نیازمنده برنامخه شایسته و بایسته ای است که لازمه آن برگذاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی مناسب است. تا به امید خدا ایران بتواند حضور پر قدرتی در آسیا داشته باشد.

چه بازیکنانی شانس حضور در اردوی اتریش را دارند؟ آقاجانیان دراینمورد گفت: افرادی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند که روند مثبت آنها تداوم داشته باشدو فرقی هم نمی کند که این افراد در لیگ ایران بازی کنند یا لژیونر باشند. بلکه روند آنها در یک پریود زمانی موردارزیابی قرار می گیرد.

حضور رفیعی و پولادی در اردوی تیم ملی مشخص نیست. آقاجانیان معتقد است از آنجایی که هنوز اسامی تیم ملی مشخص نشده است. نمی توان گفت که این دو بازیکن در بین نفرات حضور دارند یا نه؟! اما از آنجایی که پولادی عنوان کرده با اتمام لیگ قطر به ایران برمیگردد. ما امیدواریم که مشکل رفیعی و پولادی هر چه زودتر حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها