کد خبر: ۲۹۸۶۱۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
رئال مادريد شب گذشته توانست بهترين بازي خود در سال 2015 را مقابل الچه به نمايش بگذارد و با برتري 2-0 مقابل اين تيم، فاصله خود با بارسلونا در صدر جدول را به 4 امتياز افزايش داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، درخشش ایسکو و گلزنی رونالدو و بنزما، برتری مطلق رئال مادرید را در مقابل الچه به همراه داشت. امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات باشگاه رئال در رابطه با بازی شب گذشته به کانال پلاس گفت:" یکشنبه فوق العاده خوبی برای رئال بود. به تیم بسکتبال بخاطر قهرمانی در کوپا دل ری تبریک می گویم. در فوتبال هم برتری قاطعانه ای مقابل الچه داشتیم و بازیکنان نشان دادند که چه توانایی هایی دارند.

بازی مقابل الچه از لحاظ روحی روانی، بازی مهمی به حساب می آمد؛ چرا که کسب سه امتیاز می توانست فاصله ما با بارسلونا را بیشتر کند.کل تیم در مقابل الچه خوب جواب دادند.بخصوص در فاز دفاعی، په په و واران عالی بودند.فاصله گرفتن از بارسا در صدر هم اتفاق لذتبخشی بود."

بوتراگنیو در مورد گل مردود اما زیبای کریم بنزما گفت:" هر کسی که عاشق فوتبال است از این گل به وجد آمد. افسوس که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد."

تشویق شدن ایسکو از سوی هواداران الچه نیز یکی از اتفاقات جالب بازی شب گذشته بود. بوتراگنیو در این رابطه گفت:" وقتی بازیکنی خارج از خانه از سوی هواداران تیم حریف تشویق می شود، اتفاقی تحسین بر انگیز است.ایسکو نشان داد که چه استعداد خارق العاده ای دارد. توانایی های او روز به روز در حال رشد است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها