کد خبر: ۲۹۸۸۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: «همه می گوییم پرسپولیس ایران، پس امروز باید همه دعا کنیم تا تیم پرسپولیس موفق باشد.»

به گزارش پایگاه 598، محمدحسین نژادفلاح در خصوص جلسه با رویانیان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس بیان داشت: «مهم تعامل بین ارکان باشگاه، هواداران و پیشکسوتان این باشگاه است. اگر می خواهیم باشگاه سر و سامان پیدا کند باید با مشارکت همه این عزیزان باشد. من سر فرصت باید به همه عزیزان سر بزنم از جمله مدیرعامل قبلی باشگاه که زحمت کشیدند. من نزد ایشان رفتم و عرض سلام داشتم و راهنمایی ام کردند تا ان شاءالله از تجربیاتشان استفاده کنیم. امروز هم نزد حبیب کاشانی رفتم و قرار دیگر من با آقای انصاری فر است.»

 

وی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل لخویا خاطرنشان کرد: «من از کادر فنی به خاطر دو بازی گذشته شان که خیلی ارزشمند بود باید تشکر کنم. مقابل پدیده نتیجه شان خیلی خوب بود و مقابل صبا نتیجه اش خوب نبود اما خوب بازی کردند. من توقع دارم هم کادر فنی و همین بازیکنان بدانند به عنوان نماینده ایران و تیم ملی باید بازی کنند و این صحبت را با آنها هم داشتم. انتظار دارم همانطور که همیشه هواداران و ایرانیان نشان دادند که می آیند و کمک می کنند امروز هم بیایند و کمک کنند.»

 

نژادفلاح در خصوص اسپانسر تیم تصریح کرد: «ما هنوز هیچ مبلغی از اسپانسر نگرفتیم و توافقی صورت نگرفته است. جلسات زیادی داشتیم اما توافقی نبوده است.»

 

قائم مقام پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امروز نوری بازی می کند عنوان کرد: «اجازه بدهید من در مسائل فنی ورود نکنم.»

 

نژادفلاح در خصوص ماندن یا رفتن حمید درخشان اذعان داشت: «همه می گوییم پرسپولیس ایران، پس امروز باید همه دعا کنیم تا تیم پرسپولیس موفق باشد. امروز همه یکصدا بگوییم پرسپولیس و به این مسائل کاری نداشته باشیم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها