کد خبر: ۲۹۹۳۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم نفتي هاي تهران اعتقاد دارد که به غير از دقايق ابتدايي بازي با پاختاکور ازبکستان که تمرکز نداشتند، در ساير دقايق تيم برتر ميدان بودند.
به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری در مورد این دیدار گفت: همانطور که همه دیدند به جز 10 دقیقه ابتدای بازی که عقب کشیدیم در سایر دقایق عملکرد خوبی داشتیم ولی سر یک اتفاق گل اول را خوردیم و کل بازی سوار بر حریف بودیم. توانستیم گل اول را جبران کنیم ولی سر یک ضربه ایستگاهی گل دوم را دریافت کردیم به نظرم آن گل سر اشتباه فردی نبود بلکه همه مقصر بودیم اما مستحق باخت نبودیم. ما باید با اختلاف 2 یا 3 گل جلو می‌ افتادیم و بازی را می‌ بردیم.

او در مورد شرایط آب و هوایی ادامه داد: شرایط آب و هوایی خیلی بد بود، سرمای هوا خیلی اذیتمان کرد. بچه ها به آن هوا عادت نداشتند در ضمن بارانی هم که می‌ آمد هوا را سردتر کرده بود. کار هم برای بچه هایی که درون زمین بودند و هم برای کسانی که روی نیمکت بودند و می‌ خواستند گرم کنند سخت بود. اما ما نمی‌ خواهیم سرمای هوا را بهانه کنیم همه دیدند که ما برای 3 امتیاز جنگیدیم و اصلا فوتبال دفاعی بازی نکردیم.

وقتی از مهاجم نفت سوال شد چرا هنوز مشکل گلزنی تیمشان حل نشده پاسخ داد: من نمی‌ توانم در این باره نظر دهم چون خودم هم یک فوروارد هستم و گاهی اوقات موقعیت خراب می‌ کنم، فقط می‌ توانم بگویم که این مشکل را با کار بیشتر حل کرد.

مطهری در پایان در مورد دیدار با العین در بازی دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا افزود: از هواداران خواهش می‌کنم که برای این بازی به استادیوم بیایند، مثل کاری که در دیدار با الجیش انجام دادند چون با آمدنشان می‌ توانند فشار را از روی ما کم کنند. ما به حمایت آنها نیاز داریم باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم و تمام تلاشمان را بکنیم تا سه امتیاز را بگیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها