کد خبر: ۲۹۹۳۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
لوکا مودريچ پس از پشت سر گذاشتن مصدوميتي که بيش از سه ماه به طول انجاميد، از هفته گذشته در تمرينات گروهي رئال حضور دارد.
به گزارش "ورزش سه"، مودریچ اواسط نوامبر و در جریان دیدار کرواسی و ایتالیا به شدت مصدوم شد و پس از بررسی های پزشکی اعلام شد که بین سه تا چهار ماه باید به دور از میادین باشد. پس از جراحی موفقیت آمیز و گذشت بیش از سه ماه، مودریچ سرانجام موفق شد تاییدیه لازم برای حضور در تمرینات گروهی را بگیرد و حالا آماده است تا پس از مدت ها برای رئال بازی کند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبلی خود گفته بود که هدف، رساندن مودریچ به آمادگی 100 درصدی برای ال کلاسیکوی 22 مارچ است . مودریچ روز گذشته برای اولین بار در بازی درون تیمی در انتهای تمرین شرکت کرد. مسابقه ای که در یک نیمه زمین برگزار می شد و او بدون هیچ مشکلی در این بازی شوت زد و در درگیری ها هم حضوری فعال داشت.

با آمادگی بالای مودریچ در تمرین روز گذشته، گمانه زنی ها برای حضور او در ترکیب رئال مادرید مقابل ویارئال (یکشنبه ساعت 23) قوت گرفته است. چنانچه او در این بازی به میدان نرود، در بازی بعدی رئال که مقابل اتلتیک بیلبائو خواهد بود او را در میدان خواهیم دید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها