کد خبر: ۲۹۹۳۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
بارسلونا تاکنون در مراحل حذفي جام هاي اروپايي، هرگز پس از برتري 2-1 در خانه حريفان در بازي رفت، از دور مسابقات حذف نشده است.
به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته در ورزشگاه اتحاد، بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را با نتیجه 2-1 از منچسترسیتی برد تا امیدهایش برای صعود به یک چهارم افزایش یابد. نگاهی به تاریخچه نتایج بارسا در اروپا نشان می دهد که پیش از این، کاتالان ها 4 بار دیگر نیز در بازی رفت، 2-1 در زمین حریفانشان پیروز شده و هرگز نیز حذف نشده اند.

سال 1958 در کوپا فریاس، بارسا در زمین بازل 2-1 پیروز شد و در دور برگشت نیز با برتری 5-2 به دور بعد راه یافت. در فصل1985-1986، بارسای تری ونبلز، در یک شانزدهم نهایی جام باشگاه های اروپا، در بازی رفت موفق شد اسپارتاپراگ را در خانه اش شکست دهد اما در بازی برگشت با وجود اینکه با یک گل مغلوب این تیم شد، به دلیل گل زده در خانه حریف به یک هشتم راه یافت.

در فصل 1990-1991، بارسای یوهان کرایف، در یک هشتم نهایی جام در جام اروپا، 2-1  در زمین فارم ریکیاویک به برتری رسید و با پیروزی 3-0 در بازی برگشت، به یک چهارم راه یافت.
در فصل 2005-2006 نیز بارسا با هدایت فرانک رایکارد، در استمفورد بریج 2-1 بر چلسی غلبه کرد. گل به خودی جان تری و ضربه سر تماشایی اتوئو، برتری را به بارسا هدیه دادند. در بازی برگشت، دو تیم 1-1 مساوی کردند اما بارسا به یک چهارم راه یافت و در نهایت قهرمان اروپا نیز شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها