يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۰۳۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال استقلال به‌دليل حضور در کلينيک در تمرين آبي‌پوشان حضور نداشت.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت 16 امروز (سه‌شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد که همه چیز تحت تأثیر مجادله کلامی اخیر امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده قرار داشت. هواداران استقلال در این مورد به اظهارنظر می‌پرداختند و اعتقاد داشتند در شرایط حساس فعلی این مصاحبه‌ها تنها به ضرر استقلال خواهد بود.

* چند نفر از هواداران استقلال که خود را از کاشان به کمپ این تیم رسانده بودند، با دیدن کریم بوستانی، مربی دروازه‌بان‌های استقلال نسبت به رفتارهای کرار جاسم اعتراض کردند. آنها همچنین نسبت به برخی از خریدهای استقلال مانند میلاد سلیمان فلاح و محمدرضا خرسندنیا اعتراض داشتند.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی برای شاگردانش صحبت نکرد و بازیکنان تحت نظر مربی بدنساز تیم خود را گرم کردند.

* هنگامی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند امیر قلعه‌نویی به همراه محمود بابایی، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گوشه‌ای از زمین مشغول صحبت کردن بود.

* کرار جاسم و حنیف عمران‌زاده غایبان تمرین امروز استقلال بودند. عمران‌زاده به دلیل مصدومیت در کلینیک دکتر امین نوروزی به سر می‌برد و طبق گفته نوروزی وضعیت او برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان فردا مشخص خواهد شد.

* آرش برهانی، مهاجم استقلال با 40 دقیقه تأخیر در تمرین حاضر شد و پس از توضیح به امیر قلعه‌نویی بابت تأخیرش به تمرین اضافه شد.

* کاوه ستوده پزشک استقلال امروز در تمرین حضور نداشت و آبی‌پوشان بدون پزشک تمرین کردند.

* رضا نعلچگر و مهدی ملک‌احمدی از نزدیک نظاره‌گر تمرین استقلال بودند.

* بازیکنان پس از گرم کردن به بازی آقاوسط پرداخته و سپس در دو گروه سبز و نارنجی بازی فوتبال انجام دادند. در بازی آقاوسط امیر قلعه‌نویی حضور داشت و نکته قابل توجه اینکه بازیکنان برای وی کری می‌خواندند تا او را به وسط بکشانند.

* در حالی که کریم بوستانی، مربی دروازه‌بانان استقلال مشغول تمرین دادن به دروازه‌بانان تیم بود برای لحظه‌ای فرزین گروسیان، دروازه‌بان سوم استقلال از دستورات او سرپیچی کرد تا بوستانی به وی بگوید که از فردا با دروازه‌بان‌های جوان استقلال تمرین کند. رفتار دروازه‌بان جوان استقلال باعث ناراحتی بوستانی شده بود.

* با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 در ازبکستان به مصاف بنیادکار رفته است برخی از هواداران استقلال پیگیر نتیجه نماینده کشورمان بودند.

مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال فردا (چهارشنبه) نیز پیگیری خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها