کد خبر: ۳۰۱۱۰
زمان انتشار: ۰۱:۴۴     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
رئیس سازمان لیگ پاسخ کریمی را داد؛
آقای رویانیان گفته که به کمیته انضباطی ربطی نداشته که درخصوص شیث و نصرتی حکمی دهد. من به ایشان می گویم که اگر پسر ایشان در خیابان تصادفی داشته باشد باید بگویند که چون پدر شما پلیس است کار شما را در منزل رسیدگی می کنیم و قوه قضائیه ...
رئیس سازمان لیگ برتر که یکی از مهمانان تلفنی برنامه نود بود بامداد سه شنبه در خصوص مصاحبه تند علی کریمی بعد از دربی روز جمعه خاطر نشان کرد: از علی کریمی به خاطر اظهاراتی که داشته گذشتم و می دانم که وی به دلیل باخت تیم فوتبال پرسپولیس عصبانی بوده که این حرف ها را زده است.

به گزارش «شفاف» عزیز محمدی در پاسخ به ادعای کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در این مصاحبه گفت: از علی کریمی خواهش می کنم اشکالات من را بگوید و اگر این کار را انجام ندهد به فوتبال خیانت کرده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نباید بین علی کریمی و بازیکنان دیگر تفاوتی قائل شد. من امروز این مسئله را هم در جلسه با رئیس فدراسیون و آقای تاج مطرح کردم. 

رئیس سازمان لیگ در ادامه خاطر نشان کرد: آقای رویانیان گفته که به کمیته انضباطی ربطی نداشته که درخصوص شیث و نصرتی حکمی دهد. من به ایشان می گویم که اگر پسر ایشان در خیابان تصادفی داشته باشد باید بگویند که چون پدر شما پلیس است کار شما را در منزل رسیدگی می کنیم و قوه قضائیه در این کار نباید دخالت کند. کمیته انضباطی مسئول مسائل به وجود آمده در فوتبال است و اگر فقط باشگاه بخواهد به این مسئله رسیدگی کند، ممکن است در برخوردها افراط یا تفریط داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها