کد خبر: ۳۰۱۳۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: دود اختلافات امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده به چشم استقلال می‌رود و بهتر است دیگر شاهد این اختلافات نباشیم.

به گزارش پایگاه 598 ،جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز جمعه استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: کمی سخت بود که در تعطیلات لیگ بتوانیم بازیکنان را در شرایط مسابقات نگه داریم اما خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی هستیم. برای ماندن در کورس قهرمانی باید 3 امتیاز بازی با نفت را کسب کنیم.

وی با اشاره به تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: نفت تیم جوان و خوبی دارد که قطعا روز جمعه با انگیزه زیادی مقابل استقلال بازی خواهد کرد.

مربی تیم استقلال در مورد اختلافات بین علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: در این شرایط تنها استقلال است که آسیب می‌بیند و هیچ‌کس منفعت نمی‌برد. فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی سال‌ها با هم کار کرده‌اند و شناخت خوبی از هم دارند و شاید بین آنها سوء‌تفاهم پیش آمده است. دود اختلافات آنها به چشم استقلال می‌رود و بهتر است دیگر شاهد این اختلافات نباشیم.

زرینچه در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن استقلال در نظرسنجی برنامه نود گفت: به همه استقلال این انتخاب را تبریک می‌گویم و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره اختلاف بین هواداران علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی عنوان کرد: از این اختلافات اطلاعی ندارم و در جریان آن نیستم. نظرسنجی به پایان رسیده و دیگر باید آن را به پایان برسانند.

مربی استقلال با اشاره به انتخاب خسرو حیدری به عنوان بهترین پاسور تاریخ استقلال گفت: خسرو هم به لحاظ فنی و هم اخلاقی قابل احترام است و سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده است. به اعتقاد من، حیدری می‌توانست در بین گزینه‌ محبوب‌ترین بازیکنان استقلال قرار بگیرد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها