کد خبر: ۳۰۱۴۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: سازمان ليگ سر کيسه را محکم گرفته است و اي کاش که به شرايط دو باشگاه پرسپوليس و استقلال توجه مي‌کردند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، بهرام افشارزاده در مورد جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال و اینکه قرار شد با شرایط جدید با اسپانسر فعلی ادامه همکاری دهند اظهار داشت: تصمیم ما بر این شد که مثل روال قبلی حامی مالی به حمایت های خود ادامه دهد تا وضعیت خصوصی سازی استقلال مشخص شود. به هر حال اسپانسر باشگاه هم دغدغه هایی دارد که می تواند به حق باشد. ما خودمان هنوز نمی دانیم این خصوصی سازی روی چه روندی است. فعلا قرار شده مثل قبل ادامه دهیم تا ببینیم چه پیش می آید.

وی در پاسخ به این سوال که تا قبل از عید پولی به باشگاه می رسد تا حقوق کارمندان این باشگاه هم که سه ماه عقب افتاده داده شود، گفت: در تلاش هستیم که این پول برسد. در واقع باید این پول را برسانیم تا به کارمندان خود هم حقوق بدهیم. از سویی بازیکنان هم مدتی است پولی دریافت نکرده اند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص که شکایت بازیکنان خارجی گذشته این تیم به فیفا از جمله توزی در این شرایط قوزبالاقوز شده است، گفت: ما این مسئله را پیگیری می کنیم و این طور نیست که بی خیال آن باشیم. روز گذشته هم دو نامه در مورد توزی به فیفا ارسال کردیم و آقای مانوسی فر پیگیر امور است. این شکایت ها برای الان نیست ولی ما باید به آنها رسیدگی کنیم.

افشارزاده در مورد اینکه ظاهرا می خواهد بین علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین استقلال و امیر قلعه نویی که این روزها با هم به اختلاف خورده اند جلسه ای برگزار کند، گفت: بله من درصدد هستم که در فضای آرام و بدون تنش این جلسه را برگزار کنم. با هر دو این دو نفر تلفنی صحبت کردم و گفتم که آرام باشند و علیه هم صحبت نکنند. من حاضر نیستم که به هیچ کدام از این دو نفر خدشه ای وارد شود. فتح الله زاده هم محبت و آقایی کرده و دیگر صحبت نکرد.

وی در مورد اینکه چرا کرار به ایران بازنگشته است، تاکید کرد: این موضوع کرار را فراموش کنید و این قدر بزرگ نکنید. وضعیت پاسپورت او هنوز درست نشده و من امروز با مترجم او حرف زدم و گفته هنوز ایراداتی در پرونده او وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا هیات مدیره باشگاه صورتهای مالی را به سازمان خصوصی سازی تحویل داده یا نه گفت: ما صورتهای مالی را به سازمان خصوصی سازی دادیم ولی دیگر از روند خصوصی سازی چیزی نمی دانیم. اصلا خبر نداریم که کسی برای خرید باشگاه مراجعه کرده یا خیر.

وی در ارتباط با مشکل مالیاتی مهدی رحمتی نیز عنوان کرد: من با او صحبت کردم و خواستم که در رسانه‌ها صحبت نکند. در اتاق من همیشه باز است و در حال حل کردن این مشکل هم هستم.

افشارزاده در پایان در ارتباط با اینکه سازمان لیگ بالاخره به استقلال پول داده و یا می دهد یا خیر گفت: سازمان لیگ سر کیسه را محکم گرفته و ای کاش مقداری توجه به وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می کرد. ای کاش بلیت فروشی بازی ها دست خودمان بود تا در این شرایط بحرانی به کمکمان می آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها