کد خبر: ۳۰۱۸۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «دلیلی نداشت فردوسی پور یک دفعه بعد از منازعه کلامی‌اش با امیر قلعه‌نویی به یاد محبوب‌ترین بازیکنان دو دهه استقلال بیفتد.»

به گزارش پایگاه 598، در پی برگزاری نظرسنجی برنامه 90 در خصوص محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال با شاهرخ بیانی گفتگو کردیم تا نقطه نظرات وی در خصوص این موضوع را منعکس کنیم.

 

* در جریان نظرسنجی برنامه نود قرار دارید؟

- بله در جریان اخبار مربوط به این نظرسنجی قرار دارم اما در مورد این قضیه اول از همه دو تا سئوال دارم که دوست دارم عادل پاسخگوی این نکات باشد.

 

* نکته اول؟

- اینکه عادل اگر قصد داشت یک نظرسنجی عادلانه برگزار کند ابتدا باید لیست بازیکنان محبوب استقلال در هر دهه را مشخص می‌کرد و در این خصوص از مخاطبان برنامه‌اش سئوال می‌پرسید سپس وقتی بازیکنان محبوب سه چهار دهه اخیر استقلال تعیین شدند می‌توانست بین آنها نظرسنجی بگذارد و محبوب‌ترین فرد را میان بازیکنان استقلال تعیین کند وگرنه در این شرایط وقتی مجیدی تا همین یکی، دو سال پیش در استقلال بازی می‌کرد معلوم است که وی محبوب‌ترین بازیکن می‌شود. این شیوه نظرسنجی که درست نیست.

 

* و نکته دوم؟

- به نظر من نفرات حاضر در این نظرسنجی و زمان برگزاری آن جهت داراست و عادل این نظرسنجی را گذاشته تا به تقابل خودش با استقلال ادامه دهد وگرنه دلیلی نداشت یک دفعه بعد از منازعه کلامی‌اش با امیر قلعه‌نویی به یاد محبوب‌ترین بازیکنان دو دهه استقلال بیفتد و در این مورد از هواداران برنامه‌اش سئوال کند.

 

* مثل اینکه به انتخاب نفرات حاضر در این نظرسنجی هم ایراد گرفتید؟

- بله به اعتقاد من امثال قلعه‌نویی و مهدی پاشازاده می‌توانستند در این جمع حاضر شوند و اتفاقا رأی بالایی هم بیاورند اما ظاهرا صلاح نبود این نفرات در جمع افراد حاضر در این نظرسنجی باشند تا میزان محبوبیت آنها هم سنجیده نشود.

 

* جای خودت در این نظرسنجی چقدر خالی بود؟

- نمی‌‌دانم دوران فوتبال من به شرایط بازیکنان حاضر در این نظرسنجی می‌خورد یا نه؟ اما اگر من هم بودم طبعا رأی بالایی می‌آوردم.

 

* شاید اگر در یک مقطع زمانی پیراهن پرسپولیس را بر تن نمی‌کردید الان خیلی‌ها به شما حق می‌دادند ولی در کارنامه کاری شما حضور در تیم رقیب وجود دارد که استقلالی بودن شما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد؟

- اگر به پرسپولیس رفتم دلیل بر این نبود که پرسپولیسی باشم شرایط ایجاب می‌کرد که من در آن سال به پرسپولیس ملحق شوم تازه فراموش نکنید من با این کار تازه نزد هواداران رقیب هم محبوبیت پیدا کردم و هیچ‌کدام از هواداران استقلال به‌خاطر این انتقال به من فحاشی نکردند. در واقع پرسپولیسی شدن من در آن مقطع می‌توانست نقطه قوت من در این نظرسنجی باشد و هواداران رقیب هم از من حمایت کنند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها