کد خبر: ۳۰۱۸۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
جام نيوز/ مربي تيم فوتبال استقلال گفت: «دليلي نداشت فردوسي پور يک دفعه بعد از منازعه کلامي‌اش با امير قلعه‌نويي به ياد محبوب‌ترين بازيکنان دو دهه استقلال بيفتد.»
در پي برگزاري نظرسنجي برنامه 90 در خصوص محبوب‌ترين بازيکن دو دهه اخير استقلال با شاهرخ بياني گفتگو کرديم تا نقطه نظرات وي در خصوص اين موضوع را منعکس کنيم.
* در جريان نظرسنجي برنامه نود قرار داريد؟
- بله در جريان اخبار مربوط به اين نظرسنجي قرار دارم اما در مورد اين قضيه اول از همه دو تا سئوال دارم که دوست دارم عادل پاسخگوي اين نکات باشد.
* نکته اول؟
- اينکه عادل اگر قصد داشت يک نظرسنجي عادلانه برگزار کند ابتدا بايد ليست بازيکنان محبوب استقلال در هر دهه را مشخص مي‌کرد و در اين خصوص از مخاطبان برنامه‌اش سئوال مي‌پرسيد سپس وقتي بازيکنان محبوب سه چهار دهه اخير استقلال تعيين شدند مي‌توانست بين آنها نظرسنجي بگذارد و محبوب‌ترين فرد را ميان بازيکنان استقلال تعيين کند وگرنه در اين شرايط وقتي مجيدي تا همين يکي، دو سال پيش در استقلال بازي مي‌کرد معلوم است که وي محبوب‌ترين بازيکن مي‌شود. اين شيوه نظرسنجي که درست نيست.
* و نکته دوم؟
- به نظر من نفرات حاضر در اين نظرسنجي و زمان برگزاري آن جهت داراست و عادل اين نظرسنجي را گذاشته تا به تقابل خودش با استقلال ادامه دهد وگرنه دليلي نداشت يک دفعه بعد از منازعه کلامي‌اش با امير قلعه‌نويي به ياد محبوب‌ترين بازيکنان دو دهه استقلال بيفتد و در اين مورد از هواداران برنامه‌اش سئوال کند.
* مثل اينکه به انتخاب نفرات حاضر در اين نظرسنجي هم ايراد گرفتيد؟
- بله به اعتقاد من امثال قلعه‌نويي و مهدي پاشازاده مي‌توانستند در اين جمع حاضر شوند و اتفاقا رأي بالايي هم بياورند اما ظاهرا صلاح نبود اين نفرات در جمع افراد حاضر در اين نظرسنجي باشند تا ميزان محبوبيت آنها هم سنجيده نشود.
* جاي خودت در اين نظرسنجي چقدر خالي بود؟
- نمي‌‌دانم دوران فوتبال من به شرايط بازيکنان حاضر در اين نظرسنجي مي‌خورد يا نه؟ اما اگر من هم بودم طبعا رأي بالايي مي‌آوردم.
* شايد اگر در يک مقطع زماني پيراهن پرسپوليس را بر تن نمي‌کرديد الان خيلي‌ها به شما حق مي‌دادند ولي در کارنامه کاري شما حضور در تيم رقيب وجود دارد که استقلالي بودن شما را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد؟
- اگر به پرسپوليس رفتم دليل بر اين نبود که پرسپوليسي باشم شرايط ايجاب مي‌کرد که من در آن سال به پرسپوليس ملحق شوم تازه فراموش نکنيد من با اين کار تازه نزد هواداران رقيب هم محبوبيت پيدا کردم و هيچ‌کدام از هواداران استقلال به‌خاطر اين انتقال به من فحاشي نکردند. در واقع پرسپوليسي شدن من در آن مقطع مي‌توانست نقطه قوت من در اين نظرسنجي باشد و هواداران رقيب هم از من حمايت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها