کد خبر: ۳۰۱۹۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
تسنيم/ دستيار لوئيز فن‌خال شايعه اختلافش با اين سرمربي هلندي را تکذيب کرد.
در جريان پيروزي يک بر صفر شياطين سرخ در خانه نيوکاسل در هفته بيست‌و‌هشتم ليگ برتر انگليس، پس از گل دقيقه 89 اشلي يانگ که روي سماجت وين روني و البته اشتباه تيم کرول، دروازه‌بان کوئينزپارک رنجرز به ثمر رسيد لوئيز فن‌خال، سرمربي هلندي شياطين سرخ که از اين گل و قطعي شدن کسب سه امتياز اين بازي خوشحال بود شادي گل عجيبي از خود نشان داد. او در حالي که فرياد مي‌زد با مشت به صورت رايان گيگز، دستيار خود کوبيد که در تصاوير منتشر شده از اين صحنه گيگز ظاهراً از اين حرکت فن‌خال خوشش نيامد و همين شايعاتي مبني اختلاف اين دو را مطرح کرد.
رايان گيگز در واکنش به شايعات مطرح شده به سايت «ولز آنلاين» گفت: زماني که اشلي يانگ گلزني کرد خودم را همانند يک بازيکن حس کردم و به هواي شادي از جايم برخاستم ولي ناگهان به خودم آمدم و گفتم که خيلي هيجان‌زده نشو چون هنوز چهار يا پنج دقيقه ديگر از زمان بازي باقي مانده است. حقيقت ماجرا اين بود ولي ظاهراً رسانه‌ها قصد دارند مته به خشخاش بگذارند و موضوع را طوري ديگر جلوه دهند. البته من به اين چيزها عادت دارم.
وي در ادامه عنوان کرد: از کار کردن با فن‌خال لذت مي‌برم. از کار روزمره با بازيکنان آنهم زيرنظر مربي بزرگي که دستاوردهاي خوبي داشته، لذت مي‌برم. فن‌خال تاکنون فوق‌العاده عمل کرده و مسئوليت‌هاي زيادي را به من محول کرده است. مربي بودن کاملاً متفاوت از بازيگري است به همين خاطر از اينکه هر روز در حال يادگيري چيزهاي جديدي هستم، خوشحالم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها