کد خبر: ۳۰۲۰۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
حميد درخشان خاطرات خوبي از شهر تبريز دارد و اين هفته تيمش را براي مصاف با تراکتورسازي در اين شهر همراهي مي‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو برد روحیه‌بخش برابر لخویا و بنیادکار، اکنون پرسپولیسی‌ها با انگیزه خوبی در لیگ برتر حاضر شده‌اند و به دنبال این هستند تا با پیروزی برابر تراکتورسازی روند خوب‌شان را در فوتبال ایران را هم دنبال کنند.

حمید درخشان البته خاطرات خوبی در تبریز دارد و او با هدایت شهرداری تبریز توانست این تیم را در لیگ یک حفظ کند و مانع سقوط تیم اکبر میثاقیان شد و از این نظر از محبوبیت خوبی بین تبریزی‌ها برخوردار است.

البته حمید درخشان که فردا درست یک نیم فصل هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته جانشین مردی شده که بعد از شکست برابر تراکتورسازی از سمت خود برکنار شد. علی دایی بعد از شکست دور از انتظار در استادیوم آزادی برابر تراکتورسازی از سمت خود برکنار شد.

جز علی دایی، یحیی گل محمدی هم خاطرات خوبی از این تیم و شهر ندارد و در زمان حضورش در پرسپولیس، بعد از ناکامی در فینال جام حذفی، در رقابت‌های لیگ به مصاف تراکتورسازی در بازی آخر لیگ برتر رفت و اتفاقات مربوط به خوابیدن او در رختکن و در نهایت اخراجش در پایان فصل توسط رویانیان رقم خورد.

اما مطمئنا این دیدار و نتیجه آن نمی‌تواند تاثیری روی حضور حمید درخشان روی نیمکت این تیم داشته باشد و سرمربی موفق پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان در این بازی تهدیدی را احساس نمی‌کند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها