کد خبر: ۳۰۲۱۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
ارنستو والورده سرمربي اتلتيک بيلبائو در آستانه ديدار تيمش مقابل رئال مادريد، اظهار نظر جالبي را مطرح کرد.
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو پس از پشت سر گذاشتن هفته های کابوس وار ابتدای فصل، به تدریج به فرم همیشگی خود دست یافته و در حالی امشب به مصاف رئال می رود که سه روز پیش، با برتری در زمین اسپانیول به فینال کوپا دل ری راه یافت.

رئال مادرید نیز پس از کسب تساوی خانگی مقابل ویارئال، امشب میهمان حریف باسکی خود خواهد بود. والورده، سرمربی اتلتیک در مورد شرایط تیمش به خبرنگاران گفت:" بازی سنگینی با اسپانیول داشتیم و تیم، کمی خسته است. در این چند روز سعی کردم تا شرایط بدنی بازیکنان را به مرز مطلوبی برسانم و امیدوارم که چنین شده باشد. برای ما هر سه روز بازی کردن چندان آسان نیست و بازیکنان به این شرایط اخت نگرفته اند. هرچند در مقابل ایبار و اسپانیول نیز چنین شرایطی داشتیم ولی پیروز شدیم."

والورده در مورد نقش رسیدن به فینال کوپا دل ری در بازی امشب گفت: همیشه از اینکه یک پیروزی چه تاثیرات مثبتی در بازی بعدی خواهد داشت صحبت می کنیم ولی حریف امشب ما رئال مادرید است. این تیم، متخصص گلبارن کردن شماست وقتی که از پیروزی خودتان اطمینان دارید. هر زمان که فکر کنید شرایط شکست دادن رئال را دارید، مقابل این تیم شکست خواهید خورد. رئال تیمی است که در هر لحظه از بازی می تواند به شما گل بزند. نباید به این تیم فضا داد و باید با دوندگی زیاد، فضاهای خالی را ببندیم. در مقابل رئال نمی توان من تو من بازی کرد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها