يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۲۳۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «آن حرکت با خبرنگار باشگاه خبرنگاران هم شوخی بود و آنهایی که از نزدیک مرا می‌شناسند می‌دانند همواره سربه‌سر دوستان خبرنگار می‌گذارم.»

به گزارش پایگاه 598، شوخی بهرام افشارزاده با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نه تنها در داخل ایران بلکه سوژه رسانه‌های خارجی شده است.

 

به تازگی سایت میرور اسپورت یک نظرسنجی برگزار کرد و از مخاطبان خود پرسید فکر می‌کنند از میان مربیان لیگ برتری همچون ژوزه مورینیو، لوئی فان‌خال، نایجل پیرسون، سام آلاردایس، جان کارور، آلن پاردیو و تونی پولیس کدام یک می‌تواند اولین کسی باشد که حرکت بهرام افشارزاده را تکرار کند؟

 

جالب آن که در این نظرسنجی ژوزه مورینیو بیشترین رأی را به خود اختصاص داد و بعد از او لوئی فان‌خال سرمربی منچستریونایتد قرار گرفت.

 

به همین بهانه دقایقی با بهرام افشارزاده همکلام شدیم.

 

* آقای افشارزاده می‌دانید شهرتی جهانی پیدا کردید؟

- (باخنده) من از قبل هم شهرت جهانی داشتم و چیز جدیدی نیست! حالا چی شده؟!

 

* سایت میرر اسپورت انگلیس یک نظرسنجی گذاشته و از مخاطبان خود خواسته از میان مربیان لیگ برتر کسی را که به بهرام افشارزاده شبیه‌تر است و می‌تواند حرکت شما را انجام دهد، انتخاب کنند!

- جداً؟! حالا چه کسی برنده شد؟

 

* ژوزه مورینیو شبیه‌ترین فرد به شما برگزیده شد و عنوان دوم هم به لوئی فان‌خال رسید. نظری ندارید؟

- اینکه خیلی خوب است. نمی‌دانستم ژوزه مورینیو شبیه من است و ... (با خنده‌ای بلندتر ادامه می‌دهد) البته شوخی کردم. آن حرکت با خبرنگار باشگاه خبرنگاران هم شوخی بود و آنهایی که از نزدیک مرا می‌شناسند می‌دانند همواره سربه‌سر دوستان خبرنگار می‌گذارم.

 

* حالا با وجود این سروصدایی که به وجود آمده، باز هم با خبرنگاران شوخی می‌کنید؟

- بیشتر از قبل (می‌خندد) اتفاقاً‌ همین جا به دوستان خبرنگار می‌گویم محکم‌تر از قبل شوخی می‌کنم و باید قبل از مصاحبه با من بدن خود را آماده نگه دارند!

 

* از شوخی گذشته بابت رسانه‌ای شدن موضوع شاکی نیستید؟

- راستش را بخواهید علت اینکه دوستان باشگاه خبرنگاران فیلم شوخی مرا منتشر کردند را نمی‌دانم. درباره خوبی یا بدی‌اش هم نظری نمی‌دهم اما رابطه‌ام همواره با رسانه‌ها مطلوب بوده و حرکت من عمدی نبود. حالا طرف بیمارستانی نشده است که؟!

 

* نه آقای افشارزاده! مگر با یک شوخی این جوری طرف بیمارستانی می‌شود؟

- نمی‌دانم. یک لحظه نگران طرف شدم و گفتم از شما درباره حال عمومی‌اش بپرسم. راستی شماره‌اش را برایم پیدا کنید تا تماس بگیرم و از او دلجویی کنم...

 

* آقای افشارزاده! امیر قلعه‌نویی در مصاحبه پیش از بازی نفت مسجدسلیمان گفت که برای افشارزاده احترام ویژه‌ای قائل است و از شما به‌عنوان مرد بزرگ ورزش ایران یاد کرد، خبر دارید؟

- امیر قلعه‌نویی لطف زیادی به من دارد و از او ممنونم.

 

* حقیقت دارد که او از شما پولش را خواسته است؟

- خیر. به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد. او از ابتدای فصل تا امروز یک بار هم از من برای خودش پولی تقاضا نکرده است و این برای من قابل تقدیر است. او هر بار هم که با من از پول صحبت کرده فقط برای بازیکنان تیم حرف زده و هیچ زمان برای خودش پولی تقاضا نداشته است. نمی‌دانم از کجا چنین شایعاتی به‌وجود می‌آید.

 

* در رابطه با موضوع تنش بین قلعه‌نویی و فتح الله زاده، مگر شما از هر دو آنها درخواست نکردید که به این بحث خاتمه بدهند؟

- البته که خواستم. من همان روز اول و چند ساعت پس از شروع ماجرا این کار را کردم و آقای فتح الله زاده که به من همیشه لطف داشته‌اند و خودشان هم جزو مدیران ارزشمند ورزشی ما هستند به این خواسته من توجه کرده و به خاطر من دیگر هیچ واکنشی نشان ندادند...

 

* پس چرا قلعه‌نویی از آن روز به بعد تقریبا هر روز در این‌باره مصاحبه کرده و فتح الله زاده را مورد خطاب قرار می‌دهد؟

- واقعا دلیل این کار امیر را نمی‌دانم و باید با او صحبت کنم. حتما با او حرف می‌زنم و باز هم از او می‌خواهم که به این ماجرا پایان دهد چون این رفتارها و ادامه‌اش در شأن قلعه‌نویی نیست.

 

* جاسم کرار چه شد؟ چرا به تهران نیامد؟

- در زمینه کرار هم باید بگویم متاسفانه خیلی در این مدت به این موضوع پرداخته شد و احساس می‌کنم کمی در این‌باره زیاده‌روی صورت گرفت. به‌طور مثال من احترام ویژه‌ای برای محمود خوردبین به‌عنوان یکی از پیشکسوتان با اخلاق ورزش مملکت‌مان قائل هستم اما دیدم ایشان هم در این‌باره اظهار نظر کرده که من کمی تعجب کردم و از او توقع نداشتم. به هر حال وضعیت به گونه‌ای شد که در این مدت خیلی مسایل بی‌دلیل علیه این بازیکن مطرح شده است.

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها