کد خبر: ۳۰۲۳۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
شيخ سلمان با تبريک به کفاشيان:
ايسنا/ رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا پيش از برگزاري انتخابات AFC ، با تبريک پيشاپيش نايب‌رييسي آسيا به علي کفاشيان، گفت: اميدوارم ايران به عنوان يکي از قطب‌هاي فوتبال آسيا بتواند اثرگذاري مطلوبي روي کشورهاي همسايه‌اش داشته باشد.شيخ سلمان رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) در ديداري که پنج‌شنبه با علي کفاشيان در بحرين داشت پيشاپيش انتخاب علي کفاشيان به عنوان يکي از 5 نايب‌رييس AFC را تبريک گفت و براي او در جهت کمک به کشورهاي همسايه ايران آرزوي موفقيت کرد.انتخابات AFC قرار است ارديبهشت‌ 94 برگزار شود اما کفاشيان تنها نماينده 6 کشور آسياي ميانه براي پست نايب‌رييسي AFC است.
شيخ سلمان در اين ديدار به کفاشيان گفت: مطمئن هستم ايران مي ‌تواند به کشورهايي که در منطقه‌اش قرار دارد و بعضا به يک زبان هم سخن مي‌گويند، کمک کند. ايران از قطب‌هاي فوتبال آسياست که تجارب بين‌المللي زيادي دارد.وي افزود: اميدوارم با اعزام مدرسين، مربيان و داوران فوتبال به اين کشورها باعث ترقي آنها شويد. ايران همچنين در فوتسال و فوتبال ساحلي هم از کشورهاي صاحب‌نام آسيا و جهان است که انتظار داريم در بخش‌هاي آموزشي نيز از اين کشورها حمايت کنيد.
در انتخابات AFC يکي از نواب رييس از ميان کشورهاي ايران، ازبکستان، تاجيکستان، قرقيزستان، ترکمنستان، افغانستان کانديدا مي‌شود که با هماهنگي ميان اين کشورها، تنها کفاشيان کانديدا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها