کد خبر: ۳۰۲۳۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
بيانيه 186 نفر از نمايندگان درباره حماسه نيروهاي مسلح و سپاه درباره به زمين نشاندن هواپيماي جاسوسي آمريکا در ايران در صحن مجلس قرائت شد.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري آريا ، در نشست علني امروز (سه شنبه 22 آذر) مجلس شوراي اسلامي بيانيه‌اي با امضاي 186 نفر از نمايندگان درباره حماسه اخير نيروهاي مسلح و سپاه پاسداران از سوي محمد دهقان عضو هيات رئيسه مجلس قرائت شد.
متن بيانيه به شرح زير است:
امام خميني (ره) ماه محرم را ماه پيروزي خون بر شمشير اعلام کرد. بار ديگر قدرت اين ماه الهي و عاشورايي، پيروزي خود را بر مدعيان قدرت جهاني نشان داد. نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با به کارگيري فناوري بومي در اين جنگ واقعي الکترونيک و ضدالکترونيک همه قدرت تکنولوژي آمريکا را به سخره گرفتند و پيشرفته‌ترين هواپيماي فوق مدرن جاسوسي آمريکا را به نام RQ-170 را که براي امر جاسوسي که از مرزهاي هوايي ايران گذشته بود، در صحراي طبس در اختيار و کنترل خود قرار دادند و اينک اين هواپيما را براي تحقيقات بيشتر در اختيار دارند.
آمريکا بداند با اين گونه حرکت‌ها به قصد جاسوسي، ارعاب و وحشت در ملت ايران هيچ طرحي نخواهد بست و همانند شکست مفتضحانه صحراي طبس که ماشين جنگي آنها در 15 ارديبهشت ماه 1359 به دام رمل ها افتاد، هر بار که بخواهد اقدامي کند پوزه اش به خاک ماليده خواهد شد. حماقت اين دشمنان همين بس که آزموده را آزمودن خطاست.
فراکسيون هوا و فضا و هوانوردي مجلس و نمايندگان با محکوم کردن اين اقدام جاسوسي لازم مي داند به خاطر حفظ حريم بين المللي همه کشورها سازمان، شوراي امنيت و رئيس سازمان ملل موضوع را هر چه سريع تر مورد بررسي قرار داده و موضع شفاف خود را نسبت به محکوميت اين اقدام خطرناک نشان دهند.
همچنين ملت شريف ايران حق خود را در مورد ضرورت دريافت خسارت‌هاي ناشي از اين اقدام که مصداق بارز تروريسم بين المللي و خلاف محرز قوانين بين المللي است از کشور متجاوز آمريکا محفوظ مي داند./
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
نیروهای مسلح و سپاه؟! منظور از نیروی مسلح چه نهادی است؟ ارتش؟! آیا از اینکه نام ارتش را هم در کنار سپاه ببرید می ترسید؟! حالا بگذریم که در این ماجرا نقش ارتش به کلی نادیده گرفته شد چرا که پدافند هوایی کشور (قرارگاه خاتم الانبیا) تحت فرماندهی ارتش فرار دارد .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها