يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۲۴۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
فکری:
مربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات مالي اين تيم گفت: اگر اين مشکلات برطرف نشود استقلال در آينده نزديک ضربه خواهد خورد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، محمود فکری در مورد اینکه برخی استقلال را مدعی اول قهرمانی می‌دانند، گفت: ما هم مثل دیگر مدعیان شانس داریم اما هنوز چیزی قابل پیش‌بینی نیست. اگر تیمی می‌خواهد قهرمان شود باید مجموعه آن باشگاه درست کار کند. من نمی‌گویم مدیریت استقلال پیگیر مشکلات نیست یا کم‌کاری می‌کند ولی مشکلات مالی قطعاً یک جا به تیم ضربه خواهد زد.

وی ادامه داد: ما بعد از تعطیلات نیم‌فصل این همه برد آوردیم ولی هیچ پاداشی به مربیان و بازیکنان ندادند. آخرین باری که از باشگاه پول گرفتیم تیرماه امسال بود. قطعاً این شرایط نمی‌تواند خوب باشد. مطمئناً این موضوع تأثیر منفی در تیم خواهد گذاشت و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود. اگر این مشکلات برطرف شود مطمئناً دغدغه بازیکنان و کادرفنی کمتر خواهد شد و شانس موفقیت استقلال بیشتر می‌شود.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد هدایایی که یکی از نزدیکان سخنگوی باشگاه استقلال به بازیکنان داده بود و حرف و حدیث‌هایی که در این مورد به وجود آمد، اظهار داشت: دست آن کسی که این هدایا را داد، درد نکند. اینکه هدایا چقدر ارزش داشت چندان مهم نیست، بلکه نفس کار مهم است و باید از فردی که این کار را انجام داد، تشکر کنیم.

فکری در مورد اختلاف‌های اخیر امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: من حرف‌های فتح‌الله‌زاده را نخوانده‌ام اما در مجموع باید بگویم که این دعواها خوب نیست. مجموعه فوتبال از گزارشگران گرفته تا خبرنگاران و همچنین مربیان، مدیران و بازیکنان، نباید با یکدیگر اختلاف داشته باشند. اهالی فوتبال نباید به یکدیگر بی‌احترامی کنند.

وی خاطرنشان کرد: من معتقدم قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده زحمات زیادی برای استقلال کشیده‌اند و باید این دعوا را تمام کنند. وقتی فوتبالی‌ها به یکدیگر بی‌احترامی کنند آنهایی که بیرون از فوتبال هستند خیلی راحت به ما بی‌حرمتی خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها