کد خبر: ۳۰۳۲۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
چلسي فردا با پشتوانه گل زده در خانه حريف مقابل پاريس سنت ژرمن قرار مي گيرد و اميد بيشتري براي صعود به يک چهارم ليگ قهرمانان دارد.
به گزارش پایگاه 598،دیدار رفت دو تیم در پارک دو پرنس با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت و چلسی با یک تساوی بدون گل هم می تواند به دور بعد صعود کند اما تیبو کورتوا دروازه بان چلسی معتقد است که چلسی نباید به نتیجه دور رفت دلخوش کند.

او به RMC گفت :" ما به خودمان ایمان داریم اما بدون شک بازی مقابل پی اس جی، بازی دشواری خواهد شد. آنها برای زدن گل به استمفوردبریج می آیند. ما برای این دیدار دشوار آماده ایم و امیدوارم بتوانیم پی اس جی را شکست دهیم. "

دروازه بان بلژیکی چلسی ادامه داد:" ما باید تاکتیکی که مربی به ما می گوید را در زمین اجرا کنیم. آنچه مسلم است اینکه نباید منتظر حریف بمانیم. ما نباید جلوی دروازه خودمان اتوبوس پارک کنیم بلکه باید برای زدن گل تلاش کنیم. اگر پی اس جی به گل دست یابد، می تواند با همان یک گل صعود کند پس نباید فقط به فکر دفاع باشیم. پی اس جی تیم بسیار خوبی است و در تمام مناطق زمین، بازیکنان بزرگی دارد."

کورتوا در مورد ادن هازارد نیز گفت:" هازارد هنوز به سطح رونالدو یا مسی نرسیده که درهر بازی بیش از یک گل می زنند اما او با 24 سال سن، این فرصت را دارد تا روزی همانند مسی و رونالدو بشود."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها