کد خبر: ۳۰۳۲۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
جاسم کرار بعد از مدت‌ها به تمرين اين تيم بازگشت و البته مورد استقبال جالب توجه هم‌تيمي‌هايش قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598،با توجه به محرومیت سه جلسه‌ای جاسم کرار، هافبک عراقی استقلال به کشورش سفر کرد که در ادامه دیرتر از موعد از مقرر به ایران بازگشت. بازگشت دیرهنگام او با واکنش‌ مسوولان و کادرفنی استقلال همراه بود و افشارزاده هم اعلام کرده بود در صورتی او تا امروز به ایران و تمرینات استقلال بازنگردد در مراجع رسمی از او شکایت خواهند کرد.

جاسم کرار البته شب گذشته به تهران آمد و امروز هم در تمرینات تیمش شرکت کرد. حضور کرار در تمرین استقلال بعد از آن اظهارنظر جنجالی‌اش با واکنش جالب توجه بازیکنان و هم‌تیمی‌هایش در این تیم همراه بود. کرار که با کلاهی شبیه کلاه شخصیت کلاه قرمزی در تمرین حاضر شده ابتدا دستمایه شوخی هم تیمی‌هایش شد و در ادامه بازار تکه پرانی به هافبک عراقی استقلال رونق گرفت و هر کدام از بازیکنان با توجه به ذوق و سلیقه خود در انتخاب جملات او را مورد لطف قرار دادند.

جملاتی مثل " به ایران و محل تفریحت خوش آمدی، خدا بد نده از این ورا و ..." جملاتی بود که بازیکنان استقلال در رختکن با آن از کرار استقبال کردند. هر چند با ورود این بازیکن به زمین، امیر قلعه‌نویی هیچ اعتنایی به او نکرد و بدون توجه به حضورش بعد از صحبت‌های کوتاهی بازیکنان را آماده تمرین کرد.

جاسم کرار در اولین جلسه تمرینی به همراه تیم، به تمرینات اختصاصی و دویدن دور زمین پرداخت و اصحاب رسانه هم توجهی به او نداشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها