کد خبر: ۳۰۳۲۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
حسن روشن پيشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد که عليرضا منصوريان برخلاف امير قلعه‌نويي آدم بي شيله و پيله اي است و فقط روي توانايي فني اش حساب مي‌ کند.
به گزارش پایگاه 598،روشن در مورد بازی های منصوریان و قلعه‌نویی زمانی که فوتبال بازی می‌ کردند به "ورزش سه" گفت: من بازی های قلعه‌نویی را ندیدم. او در شاهین بازی می‌ کرد و زمانی هم که به استقلال رفت من در ایران حضور نداشتم. اما منصوریان هم فوتبالیست بسیار خوبی بود و هم بچه خیلی خونگرمی بود. کمتر کسی را می‌ توانستید پیدا کنید که از منصوریان خوشش نیاید. البته سطح فنی او هم در حد قابل قبولی بود.

او در مورد تفاوت مربیگری این دو نفر هم می‌ گوید: قلعه‌نویی دوست دارد در جایی مربیگری کند که پر از ستاره باشد، تیمش بزرگ باشد و البته 40، 50 میلیارد تومان هم خرج ستاره گرفتن شود. او در هر جا که می‌رود 7، 8 بازیکن خودش را آنجا می‌ برد و البته ترفندهایی دارد که می‌ تواند از طریق آن نتیجه بگیرد. این چیزی است که قلعه‌نویی استاد آن است و با داشتن لیدر در هر تیمی که می‌ رود شرایط را به نفع خودش می‌کند. فکر می‌کنم قلعه‌نویی از نظر فنی چیزی ندارد.

پیشکسوت استقلال ادامه می‌ دهد: اما منصوریان برعکس قلعه‌نویی است او روی توانایی های فنی اش حساب می‌ کند و سعی می‌ کند هر روز این توانایی ها را بالا ببرد و البته آدم بی شیله و پیله ای است. او همینی است که در زمین مسابقه می‌ بینید و نیازی ندارد با کسی لابی کند یا کار ویژه ای برای برنده شدن انجام بدهد. او روی توان بازیکنانش حساب می‌ کند.

روشن در مورد نتیجه بازی روز پنجشنبه استقلال برای نفت‌تهران هم می‌گوید: این بازی تقابل جوان ها با باتجربه هاست. من فکر می‌ کنم در شرایط عادی همیشه جوان ها موفق تر از باتجربه ها هستند و اگر نفت‌تهران گل اول را بزند، می‌ تواند کار را تمام کند. اما اگر نفت‌تهران چند موقعیت خراب کند، آنجاست که بازیکنان باتجربه استقلال می‌ توانند خودشان را نشان دهند. البته به شرطی که بتوانند 90 دقیقه پا به پای جوان های نفت‌تهران بدوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها