کد خبر: ۳۰۳۲۵۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
هافبک سابق راه‌آهن که اکنون در ليگ يک و شهرداري تبريز توپ مي‌ زند، از اينکه چگونه از راه‌آهن کنار گذاشته شد، هنوز هم متعجب است.
به گزارش پایگاه 598،فرزاد آشوبی در مورد شرایط شهرداری تبریز گفت: متاسفانه شرایطمان به نوعی نیست که بخواهیم صعود کنیم ولی سعی می‌کنیم که رتبه ای آبرومندانه کسب کنیم.

او در مورد تفاوت شهرداری در زمانی که پاشازاده هدایتش را در دست داشت و الان که خداداد عزیزی بالای سر تیم است ادامه داد: به هر حال هر مربی ای دیدگاه خاص خودش را دارد ولی ما از بعد نتیجه گیری موفق تر عمل کرده ایم و در حال حاضر هم به دنبال کسب رتبه ای در حد و اندازه های شهرداری هستیم.

این بازیکن در مورد تفاوت لیگ‌برتر با لیگ یک نظرش را اینگونه بیان کرد: راستش را بخواهید به من که خیلی سخت گذشته اما این دو فضا از هر بعدی که شما نگاه کنید اصلا قابل مقایسه نیست. با توجه به اینکه اهداف تیم ها به دو دسته تقسیم می‌ شود یعنی صعود کردن و سقوط نکردن بنابراین چیزی در این بین وجود ندارد به همین خاطر است که در لیگ یک به ندرت شاهد بازی های تاکتیکی هستیم و تیم ها بیشتر به دوندگی و توان فیزیکی اکتفا می‌ کنند و به آن شکل دیدارها فنی نیست. یکسری تیم ها که پتانسیل بالایی برای صعود دارند و یک عده هم دوست ندارند که سقوط کنند، میانه جدول بودن در لیگ یک اصلا معنا ندارد.

وقتی از هافبک شهرداری سوال شد که فکر می‌ کند امسال حقش بازی در لیگ‌برتر بوده یا لیگ یک پاسخ داد: طبیعتا جواب من این است که حقم بازی در لیگ‌برتر بوده ولی هر کس را باید با عملکردش سنجید، اگر یک فلش بک به فصل گذشته راه‌آهن بزنید متوجه می‌ شوید که عملکرد چگونه بوده. من بیشترین دقایق را بازی کردم و بهترین عملکرد را داشتم، پاس گل های زیادی دادم و برایم خیلی خیلی عجیب است که از این تیم کنار گذاشته شدم. در ضمن این را هم بگویم که انتخاب شهرداری برای من صرفا فوتبالی نبود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها