کد خبر: ۳۰۳۷۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
شاگردان لورن بلان موفق شدند در پايان 120 دقيقه، با کسب تساوي 2-2 مقابل چلسي، به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان صعود کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نق از "ورزش سه"، در حالیکه با اخراج زلاتان، شاگردان بلان از دقیقه 30 ده نفره بازی کردند، در پایان 120 دقیقه موفق شدند در استمفوردبریج، به تساوی 2-2 دست پیدا کنند و با حذف کردن آقای خاص و شاگردانش، راهی مرحله ی بعد شوند.



پاریس سنت ژرمن از ابتدا، بازی را بهتر از حریف خود شروع کرد و مسلط تر بود. چلسی که به نظر برای دفاع و استفاده از ضد حمله به میدان آمده بود، کمتر تمایلی به هجوم نشان می‌داد تا اینکه در دقیقه 32، با تکل خشن زلاتان، داور مهاجم سوئدی پاریس سنت ژرمن را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد. پس از این اخراج، بازی پربرخورد و نسبتا خشن پیش رفت، تا جایی که دیگو کاستا در دو صحنه، می‌توانست با کارت قرمز داور روبرو شود.




پس از اخراج هم رویه چلسی تغییر پیدا نکرد و این پاریسی ها بودند که در زمین بهتر ظاهر شدند. با این حال، نیمه ی اول، بدون موقعیت خاصی با نتیجه 0-0 به پایان رسید.
در اوایل نیمه ی دوم بازی این پاریس سنت ژرمن بود که صاحب یک موقعیت عالی شد. ادینسون کاوانی، در حالی که حتی دروازه بان را هم جا گذاشته بود، با بدشانسی ضربه اش به تیرک دروازه برخورد کرد و با طی عرض دروازه، به بیرون رفت. پس از گل نیز باز هم پاریسی ها تیم برتر زمین بودند ولی در رسیدن به موقعیت، به شدت دچار مشکل شده بودند. 

با این حال،در دقیقه 81 و برخلاف جریان بازی، روی یک ضربه کرنر، این چلسی بود که موفق شد توسط گری کیهیل، به گل برسد. روی اشتباه مدافعین پاریس سنت ژرمن در دفع توپ، کیهیل با یک ضربه دقیقه، گل اول بازی را به ثمر رساند تا چلسی در آستانه صعود قرار بگیرد. برتری چلسی اما طولی نکشید و در دقیقه 86، روی ضربه کرنر عالی لاوتزی، داوید لوئیز با یک ضربه سر دیدنی، دروازه تیم سابقش را باز کرد تا همه چیز به وقت‌های اضافه کشیده شود.




در وقت اضافه اول، روی اشتباه تیاگو سیلوا و ضربه ای که با دست به توپ وارد کرد، چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد که ادن هازارد، به راحتی آن را وارد دروازه کرد. پس از این گل، پاریس سنت ژرمن تا پایان نیمه اول وقت‌های اضافه کار خاصی نتوانست انجام دهد. با این حال، نیمه ی دوم وقت‌های اضافه را پاریس سنت ژرمن بهتر شروع کرد و چندین موقعیت داشت که با واکنش‌های عالی کورتوا روبرو شد. تا اینکه در دقیقه 114، ضربه ی سر دیدنی تیاگو سیلوا روی کرنر تیاگو موتا، به گل تبدیل شد تا پاریس سنت ژرمن، بازی را به تساوی بکشاند و به لطف گل زده بیشتر در زمین حریف، در آستانه صعود قرار بگیرد. 
شاگردان مورینیو پس از این گل، هر چه زدند به جایی نرسیدند و وقت کشی شاگردان بلان، به خوبی مانع ایجاد موقعیت توسط ستارگان چلسی شد.



بدین ترتیب، آقای خاص و شاگردانش، در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ حذف شدند و پاریسی ها، راهی مرحله یک چهارم شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها